Layout change + Nail art Battle #1- Step by Step

Zoals jullie zien is mijn layout drastisch veranderd. Al weken wilde ik verandering, iets compleet anders. De layout die ik wilde slaagde niet; althans ik kon bepaalde wijzigingen niet maken zoals een eigen banner, het bloglovin' logo was verdwenen en dus al met al niet naar mijn zin. Erg jammer, wilde het graag zoals ik het in mijn hoofd had! Misschien komt dat in de toekomst wel als ik mijn eigen website heb en ik NailTalk zo kan gaan maken als ik het wil. Dus dit mag misschien ook niet helemaal zijn wat ik wil, voorlopig ben ik hier tevreden mee!

Ik ga nu alvast verklappen dat ik niet echt handig ben geweest. Daar heb ik wel vaker last van. Als ik met een nail art bezig ben dan denk ik even aan niks anders en dat is prettig gezien de chaos die zich daar meestal in mijn hoofd afspeelt. Het is handig bij een Step by Step dat je foto's maakt van wat je precies aan het doen bent. Wel zo informatief voor jullie. Ik doe dat nooit, gewoonweg omdat ik het vergeet en dit keer dus ook.


Maar niet getreurd, ik ga in woorden uitleggen hoe ik dit heb gedaan, stap voor stap! En als er nog vragen zijn; shoot!

Laat ik beginnen met alle lakken die ik heb gebruikt voor deze nailart!



De eerste twee zijn van Catrice van de Cruise Couture collectie, de derde lak op de foto is een witte van Safari die ik bij WahiraBeautywebshop heb gekocht, de vierde een Colour 3 van Essence (heb de groene kleur gebruikt, niet de topcoat), dan Essie Lapiz of Luxury and als laatste een lak van Coral Prosilk die ik bij de Wibra heb gekocht. Alle swatches zijn terug te vinden op mijn blog!

Step 1 & 2:
De eerste foto heb ik dus wel gemaakt. Wilde een blauwe lucht maken en vanaf daar verder kijken wat er op te maken. Heb dus eerst een laag van Essie Lapiz of Luxury aangebracht. Daarop een aantal wolkjes, die heb ik gedaan met de witte lak van Safari en aangebracht met een cocktail prikkertje.


Meer foto's heb ik dus niet voor de Step by Step (schaam schaam)!

Step 3:
Aan het uiteinde van de nagel zie je groen gras en dat heb ik gemaakt met een dun kwastje, de groene Colour3 Essence lak en de Coral Silk lak. De donkergroene heb ik het meest gebruikt en met de lichte groene wat accent aangebracht.

Step 4:
Met ook een cocktail prikker heb ik met de roze lak van Catrice stipjes aangebracht en zo bloemetjes gemaakt. In het midden heb ik een stipje gezet met de donkerblauwe van Catrice.

Step 5:
Ook heb ik het schaapje (of het daar nu echt op lijkt weet ik niet haha) gemaakt door middel van stipjes. Met het aller dunste puntje van de cocktail prikker heb ik het schaapje met donkerblauw twee oogjes gegeven.




De volgende keer zal ik zeker foto's gaan maken, ook al moet ik iemand vragen er bij te zitten of dat ik de timer laat af gaan! Vind het echt zonde dat ik ze vergeten ben. Maar hopelijk heb ik het toch wat duidelijk omschreven, anders hoor ik het graag.
Vergeet niet bij Ilja-Dominique te kijken voor haar Step by Step van de nailart die zij heeft gemaakt op LoveNailsandNailart. Als laatste, bedankt voor alle leuke reacties op de Battle! Erg leuk om te lezen en heb je nog ideeën voor een nailart? Laat het me weten.

Liefs, Miriam






13 reacties:

  1. Wauw, je header is mooi! Net als de nailart, hij is goed gelukt! Zelf zou het me niet zo mooi lukken... liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi! Ik dacht even dat ik op een andere site was haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je header echt heel erg gaaf! mooie nail-art ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig, ziet er heel lief uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke layout en handige uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je layout is erg leuk! en een goede stappenplan van je nagels! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een talent geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nagels =]! Leuk ook dat het zo stap voor stap in je blog staat ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supersuperleuke layout, vooral die header. (zo noem je dat toch, dat bovenste ding?) Ook gave nailart, ik zou het graag willen proberen als ik langere nagels had.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke lay-out + header!
    Je nail-art is erg leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaa me likes je nieuwe lay out! Ga zo door meid :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw je bent echt goed! Super gaaf !x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****