Just some pics

*** Heb jij nog een leuke EK nailart gemaakt die je morgen op NailTalk terug wilt zien? Mail je design, naam, blognaam-url naar miriamterveer[at]hotmail[dot]com! ***

En hier zijn we dan weer! Weer wat snapshots uit mijn leven. Vind het steeds leuker om af en toe foto's te maken van dingen die ik doe, eet, drink, maak of wat dan ook. So here we are!

Dit pakketje heb ik gewonnen van Angelique; http://www.beautyblog-angelique.nl/ 
 Ben er super blij mee. Het is een mini handcreme, nagellak remover, make up remover en een desinfecterende handgel. De handcreme ligt nu naast mijn bed, kan ik mijn handen nog even insmeren voor het slapen gaan. Hij ruikt heerlijk! Erg blij mee, bedankt Angelique!!

Heb een aantal dingetjes bij DBS besteld, heerlijk!

En ik dacht dat dit al warm was toen ik deze foto nam. Guess what, het werd op zijn warmst 29 graden! Kun je je nog  herinneren dat het zo warm was? Lijkt alweer zo lang geleden...

Het is heerlijk op het water als het zo warm is! Lekker afkoelen dus.


Ik ben zooo dol op ijs...lekker met het warme weer van alweer eventjes terug...

Mijn kat had het ook zooo warm! Die plofte overal neer, als het maar verkoeling bracht!

Tripje naar Spijkeniss gemaakt met de trein, heerlijk weekend gehad! Reis was ook prettig, al duurde die wel 2,5 uur.

Solid parfum, had ik even terug nog nooit van gehoord! De Rainforest Mouisture is aan te raden, mijn haar  voelde heerlijk gezond aan na al eerste keer gebruik.

Ah, daar is ie weer! En heerlijk broodje, dit keer 1 met zalm en de andere met smeerkaas.

Zooo cute! Staat in mijn woonkamer.

Wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte ringen? Ik heb er nog meer gemaakt , zouden jullie die willen zien?

Dove sample, al mee gedoucht en ruikt echt lekker!

Kreeg bij de dierenarts deze ton mee, echt super lief!

Als Rico wat wil kan ze me dus steeds zo aanstaren terwijl ik bezig ben op mn laptop...

Bij de Blokker; echt ideaal! Meteen 2 gehaald. Heb er riemen en sjaals aan hangen.

Pimp my toilet!!

Twee gekochte tops, 1 van Only geloof ik en en ander van Diesel voor een leuk prijsje!

Yep, hoewel geen voetbalfan, als NL speelt wil ik toch kijken!



We gaan zien hoe NL het nog gaat doen... Zoveel kansen, hopelijk wordt het nog wat (ik heb er wel een hard hoofd in hoor, maar goed!) Veel plezier allemaal!



11 reacties:

  1. Leuke foto's. Mooi pakketje heb je gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke foto's! Die ringen zijn heel leuk :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Ik verlang ook zo erg terug naar het mooie weer :-) gelukkig ga ik bijna op vakantie waar het prachtig weer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Je ringen zijn btw echt heel gaaf gemaakt!
      Oooooh dan kun je je eigen blog ring maken ! :D
      haha,
      liefs x

      Verwijderen
  6. Heerlijk die foto's op de boot!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****