Just some pics

***Doe jij al mee met mijn winactie? Klik HIER!***

Het werd weer eens tijd voor wat random pictures. Kiekjes van dingetjes uit mijn leven! Maak nu veel vaker foto's en ook foto's van andere dingen, best leuk om zo te experimenteren.
So here they are again!


Groene Rambo No. 5 met Camouflage foil, stoer he!


Tja, paar minuutjes. OP!


Stiekem zo ineens mijn trots geworden. L'oreal lakken zijn fantastisch!


Brief van Belasting binnen! Voorlopige teruggave, joepieeee!!


Yes, je ziet het goed. Warme chocolademelk. Of eigenlijk warme melk met zo'n chocoladestick. Heerlijk...


Two and a half men...toch heerlijk??


Eindelijk weer boeken van de ECI binnen, had leesvoer nodig! Ben in de bovenste bezig, erg leuk tot nu toe!


Ken je dat? Je wilt iets bakken, lekker oppeuzelen, maar geen boter, slagroom of wat je dan ook maar nodig hebt in huis. Winkels dicht, of geen zin om naar de winkel te gaan.. Dit is kant en klaar, alleen water toevoegen. Het klinkt wat ranzig, ik weet het. Maar we shall see! Misschien is het wel heel lekker...


Dit keer wel zin om naar de winkel te gaan en dus heerlijke chocolademuffins gemaakt!


Mijn zus werd onlangs 32 en ik heb haar een kettinkje met twee hangertjes gegeven.


Wit Duits broodje met mijn perfecte roerei. Hmmm, echt goddelijk :-D


Was op hangen, was niet ophangen...Toch maar niet!


BH te koop, maat 75C van Sapph, iemand belangstelling?


My new sneakers! Erg blij mee! Gekocht bij de Bristol.


Na een super leuke dag met een vriendin in de stad en heel veel lol kreeg ik dit kaartje van haar thuisgestuurd. Ist niet lief??


Ok ok...waarschuwing!! Als uw lijn uwe lief is... Dit NIET kopen! :-D Ze zijn namelijk erg erg lekker en je eet ze echt achterelkaar op.

Dit was het weer. De vorige keer kreeg ik zulke leuke reacties van jullie op de vraag of jullie zoiets vaker wilde zien en dus vandaar de beslissing om dit weer te doen.




23 reacties:

  1. super leuke fotos'!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke foto's en mmmm die fruit-tella snoepjes zien er heel lekker uit :D ben ze nog niet tegen gekomen in de winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik hou van artikels zoals dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. De fruitella lijkt me erg lekker eigenlijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na die Toblerone kon ik mij niet meer concentreren tot aan de BH. Jammer dat ik een 70 c heb :/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's !!

    Je nagels zien er cool uit ! En die schoenen zijn echt leuk !!

    In welke kleur heb je ze gekocht ?

    Liefs,

    Jen

    www.the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grijs en ze lopen echt heerlijk. Heel goed voetbed!

      Verwijderen
  7. Super leuke foto's. Haha, die onderste. Ja, mijn lijn is mij lief, dus ik pas wel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhhhh ik had toch op zn minst wel een foto van je gebakken muffins verwacht!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Dat had ik ook moeten doen! Volgende keer :-D

      Verwijderen
  9. Uhmmm the hot cocoa and the scrambled egg looks so yummi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke foto's! Ik mis ook echt de muffin foto ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moet wat vaker van die random foto's posten, echt heel leuk om te zien. En aah nu ben ik benieuwd naar die fruittella snoepjes =)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg spontaan trek na je foto's gezien te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hmm chocolademelk is heerlijk.. Eigenlijk vooral het chocoladedeel. Het liefst zou ik dat allemaal van het stokje afeten.
    En die nagels zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja, dat is wel heel verleidelijk ja, van het stokje eten!!

      Verwijderen
  14. ohoh die snoepjes! Die zijn zo lekker, leuke post verder meis!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's!
    Die snoepjes lijken me heel erg lekker dus die ga ik niet kopen(denkt aan mijn lijn)!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****