Gewonnen Glossybox (eindelijk) binnen!

Een paar weken geleden heb ik bij Beautyaddicts.nl een Glossybox gewonnen. Fantastisch, ik had nog nooit wat gewonnen. Zag op Twitter de tweet voorbij komen waarin werd gezegd dat de winnaares een mail zou krijgen binnen aanzienlijke tijd en prompt zie ik dat ik mail heb. Met het hart in mijn keel ga ik kijken en ja hoor... Ik had de Glossybox gewonnen! Erg blij mee en nu ik 'm heb gekregen helemaal.


Waarom zo laat?
Ja dat vroeg ik mij ook af... Er was sprake van een miscommunicatie. Vorige week donderdag kwam ik thuis eind van de dag en ik had een briefje in de brievenbus van Selektvracht; ze waren langs geweest en ik was niet thuis. Gezien ik het hele weekend naar Spijkenisse zou vertrekken heb ik gebeld en gevraagd of het pakket ook volgende week zsm bezorg kon worden. Dat was prima, dat kon dinsdag na 4 uur. Maar helaas, geen pakket. Ik heb woensdag even aangekeken maar eind van de middag toch gebeld. Hij zou vast in de bezorgauto liggen dus ik moest nog wachten... Donderdag eind van de dag kwam ik thuis en dit keer ook geen briefje dat ik afwezig was in de bus. Toch maar weer gebeld! Wat wel goed was ook, want hij lag al op de retourstapel. Goede miscommunicatie...En dat na 3 keer bellen. Maar goed, eindelijk is ie dan vandaag bezorgd! En ik ben blij! Wat leuk!
Hier de foto's (ik heb expres geen artikels gelezen over de Glossybox, dus de inhoud was echt een verrassing!)


Alleen de verpakking en de roze doos is al prachtig!


Bedankt, echt helemaal te gek! Verwennerij!



Wat veel full size producten!


Volume, voor mij niet verkeerd, mijn haar is zwaar omdat het zo lang is!



Perfect voor mijn eerder deze week roodverbrand koppie!


Nooit verkeerd; een mini mascara van Max Factor!


In eerste instantie geen idee wat dit was...


Dit zat er in de Zoeva verpakking, een paars potlood! Heb een streepje op mijn hand gezet om de kleur goed te bekijken en hij wil er bijna niet meer af... Blijft lang zitten dus :-)


Ben benieuwd of dit wat is! Hij is voor 'light skin' dus hoop dat het me niet te licht maakt. Ik ben niet donker, maar over het algemeen ook niet heel bleek. En nu ik in de zon heb gezeten ben ik vies bruin haha!


Erg blij en ook wel trots met de Glossybox! Pakketjes krijgen is sowieso leuk; het voelt als een echt kado. En dat is dit natuurlijk ook! Nogmaals dank Beautyaddicts.nl :-)!



23 reacties:

  1. Gefeliciteerd dat je het won!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! (:
    Het is een hele leuke box.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat het allemaal zo mis ging met de verzending! Ik vind de inhoud echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!
    Erg leuke inhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Het is zo leuk om wat te winnen hé! De inhoud van GlossyBox is deze maand ook echt super :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent! :D Heel graag gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je komt kijken, ja ben er erg blij mee!

      Verwijderen
  8. Wat leuk dat je hem gewonnen hebt, gefeliciteerd!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je had gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is echt een geweldig cadeau :D fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteeeerd! Echt leuk om zo iets te winnen. Veel plezier ermee. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier ermee! Het ziet er iig erg leuk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je heb de box van deze maand,super !! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er heel leuk uit, ik denk dat ik maar een abbo ga nemen hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die aftersun lijkt me heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww, zou ik ook wel willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****