Geshopt!

***Doe jij al mee met de NailTalk winactie? Klik HIER!***

Vorige week had ik eindelijk weer wat centjes en ik moest, moest gewoon even de stad in. Rondkijken, sneupen en koopjes struinen.

Heb inmiddels begrepen dat de OP=OP shop hier in de stad ook al open is en er is mij al geadviseerd om mijn beurs thuis te laten haha!

Hier kwam ik mee thuis!

Bij de Wibra kwam ik deze plaatjes tegen met spreuken erop. Ik ben dol op die dingen en heb jaren terug ook nog vrij veel van die tegeltjes in het buitenland gekocht met Engelse spreuken er op. Ze waren 1,49 per stuk.



Body Butter Superdrug (aanbieding) 1,39- Trekpleister
Listerine mini 1,49-  Kruidvat
Batiste droogshampoo 4,49- Trekpleister
White Now tandpasta probeeractie 2,00-  Trekpleister
Prodent Tandenborstel 2,00-  Trekpleister

De bodybutter leek me heerlijk en voor dat prijsje kon ik 'm gewoon niet laten liggen. Ergens vorig jaar heb ik bij Etos een mini gekocht van Batiste droogshampoo en dat beviel erg goed. Batiste kon ik niet meer vinden, dus op zoek naar een vervanger. Andrelon en Kruidvat eigen merk geprobeerd maar was niet heel tevreden. De Andrelon gaf volume en rook lekker maar gaf niet dat effect wat Batiste gaf. Op Beautylab.nl las ik een artikel over Batiste en zij gaf aan dat de full size variant nu verkrijgbaar is bij Kruidvat en Trekpleister! Daar hoefde ik niet over na te denken, die moest ik gewoon hebben!
Ik heb zelf een elektrische tandenborstel, misschien herkenbaar, maar die gaan ook eens leeg als je 'm niet oplaadt :-s  En dan zit je...Dus voor die gevallen toch een goede tandenborstel aangeschaft.


Catrice Duo Chalks in de afgeprijsd bak 1,00-  Trekpleister
Essence Fruity Sorbet oogschaduw 2,79- Kruidvat
Elizabeth Arden 8 hour cream 10,00-  Kruidvat
Max Factor False Lash Effect 10,00- Kruidvat
Catrice Highlighter 3,79- Trekpleister

De Elizabeth Arden cream uit tube die een poos geleden bij de Kruidvat verkrijgbaar was is mij erg goed bevallen. Al zoveel profijt van gehad! En toen ik dit potje zag kon ik 'm niet laten liggen.
De Max Factor mascara is mijn favo en zal het waarschijnlijk ook wel blijven! Highlighter had ik nog niet, ben beniewd!

Ook ben ik langs de Wibra gelopen...

 Er volgt gauw een artikel over deze Wibra lakken!



24 reacties:

  1. MOOIE lakjes !

    Ik ben al een tijdje op zoek naar die licht blauwe kleur dus ik ben benieuwd hoe het staat in je volgende review !

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen komen de swatches online! Ze zijn best goed, de Wibra lakken!

      Verwijderen
  2. Ik heb ook lopen zoeken naar Batiste droogshampoos, maar heb ze nog niet kunnen vinden :c

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke aankopen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw het lijkt me alsof je een hele boel leuke dingen gekocht heb! Ik kijk al uit naar de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie nagellakjes! Ben benieuwd wat je van de tandpasta vind, ik vind hem super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook dol op van die spreuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooo leuke spullen! Die lakjes zien er echt mooi uit, ben erg benieuwd naar je review! Ik heb inderdaad ook de Batiste droogshampoo, maar dan voor bruin haar en die ruikt echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw hele leuke spulletjes!x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen! Ben benieuwd naar de lakken, ik vond zelf ook twee paar van de duo chalks in de kortingsbak haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingen heb je gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen zeg!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben benieuwd naar de lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke shoplog, ik ben benieuwd naar de lakjes van de wibra :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die highlighter van Catrice krijg ik maar niet te pakken, altijd uitverkocht :(
    Je hebt leuk geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankoopjes! Ik ben benieuwd naar wat jij van de Wibra lakken vindt!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****