EK nagels!

Om heel eerlijk te zijn ben ik geen voetbal fan. Ik snap het spel niet echt en sommige dagen kan ik me irriteren aan alles wat daarbij komt kijken. Mensen die zichzelf supporter noemen terwijl ze provoceren en het stadion van hun eigen club vernielen... Die verdienen die naam niet. De massa op straat, de vechtpartijen... nee, ik associeer voetbal niet altijd met leuke dingen. Maar ieder zijn eigen en kan er ook wel weer van genieten als ik bekenden naar een wedstrijd zie kijken en daar zo in op gaan. De grote uitzondering is het EK en WK. Natuurlijk begrijp ik dan niet  ineens wel meer van de regels, maar ik weet waar de bal in moet haha! En zo heb ik ook de eerste wedstrijd en de tweede gekeken met ook zo'n grote voetbal fan ;-) Vond het spannend en frustrerend om te zien hoeveel gemiste kansen er voorbij kwamen en vond het erg jammer dat we verloren hebben, twee keer...
De saamhorigheid die ik om mij heen zie, buiten, op tv, vind het prachtig! Nederland is ineens 1, allemaal oranje vlaggetjes aan huizen, op auto's, oranje kroegen en oranje shirts.


Natuurlijk kunnen EK nagels hierbij ook niet ontbreken al moet ik met schaamte bekennen dat ik zelf geen EK design heb gemaakt... Maar wilde wel graag iets met EK nagels doen, dus heb jullie de afgelopen week gevraagd om jullie design in te sturen en heb een paar leuke reacties gekregen. Ik had ook op Google kunnen kijken, maar vind het leuk om mede bloggers hun talent te laten zien en hier te plaatsen. Neem ook zeker even een kijkje bij deze blog-dames als je ze nog niet kent! Dit zijn de inzendingen:



Twee bovenstaande nailarts zijn van mijn nicht Elena en een vriendin! Zij hebben (voor zover ik weet) geen blog, maar wie weet in de toekomst :-)


Deze nailart heeft Arlette gemaakt, eigenaresse van de blog genaamd fabulous-polish.blogspot.com.


Deborah heeft deze nailart gemaakt! En zij is eigenaresse van de blog genaamd bydebtkc.blogspot.com.


De eigenaresse Mandy van de blog NailGloss stuurde mij deze creatie toe!


Ook Evelien van MissEvie wilde meedoen, en dus hier haar creatie!
En NailPolishHeaven heeft er maar liefst 3 op gestuurd! De derde nailart die je te zien krijgt kun je vanaf vandaag bewonderen op haar blog!

#1 

#2

#3

Wat leuk dat ik zoveel reacties heb gekregen, echt top! Hoop dat dit stiekem een klein beetje helpt om nog goed te scoren in de volgende wedstrijd. En vergeet niet een kijkje te nemen op de (leuke) blogs van deze dames die ik ook vaak bekijk! 




17 reacties:

  1. Superleuk artikel! Deze nailarts zijn erg leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die EK nagels :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! :-) Hoop dat ik nog een EK nailart #4 mag posten #optimist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je linkje naar mijn blog en de foto;)
    De andere nailarts zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me helemaal aan bij je mening over voetbal! :)
    En echt super leuk gedaan al die nailarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van missevie vind ik het leukste! echt goed gelukt en bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben eerlijk gezegd helemáál niet van de voetbal, maar het brengt altijd wel heel veel creativiteit in nail art naar voren en dat is dan weer wél erg leuk om te zien! Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind ze allemaal echt helemaal leukk!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je link naar mijn blog en dat mijn foto op jouw blog mocht komen :) De andere nailart designs zijn ook heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk allemaal, best origineel. Jammer dat we waarschijnlijk uit het EK liggen alleen xd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt dat ik ertussen mocht!
    Die nieuwste van nailpolish heaven zie ik nu eerder op jouw blog dan op die van haar hihi.
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke creaties allemaal :-)

    Liefs Sandra
    www.chocolateandlipstick.com

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****