Catrice- Cruise Couture C05 Nautica

Zoals ik gister al schreef heeft Catrice een LE genaamd Cruise Couture. Twee lakken van de vijf heb ik gekocht; 03 Welcome to Pink Tropez en de 05 Nautica. Prachtige kleuren!





De blauwe is nu aan de beurt. Ik hou van donkere kleuren en blauw is ook wel een van mijn favoriete kleuren. Wel moet ik zeggen dat je, als het je het flesje ziet, er een soort shimmer zichtbaar is die je eigenlijk niet terug ziet. Dit deed me wat denken aan een andere Catrice lak; Hip Queens Wear Blue Jeans, die ook een shimmer bevatte in het flesje en totaal niet terug te zien was.
Maar dat minpuntje weggelaten; hij is verder prachtig! Eerst de 1 laag foto's!



Ook bij deze vind ik de dekking erg goed. Je kunt geen nagelranden zien en ik zou de lak zou ook kunnen dragen. Hij is zo mooi blauw! Ik ga toch altijd voor de twee lagen;




This one's a keeper! Hou van zulke kleuren. Nogmaals jammer van de shimmer, hoop dat dit nog eens gaat veranderen bij Catrice!    Wat vinden jullie van Nautica?















Ik wil graag een EK topic maken om allemaal EK nailart designs te laten zien. En ik wil die van jou! Wil jij jouw nailart in dit topic met jouw blognaam + link erbij? Mail dan naar miriamterveer[at]hotmail[dot]com, met je naam en blognaam/url erbij!

31 reacties:

  1. wauw wat een glans, je hebt trouwens hele mooie nagels :)
    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur! :D

    En even een reactie op de EK topic.. voor wanneer wil je deze? Ik ga namelijk voor woensdag EK nails maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil de EK nagel topic eind van deze week wel online zetten, dus mail maar wanneer je kunt! Leuk :-D

      Verwijderen
  3. Niet mijn favoriet kleuren, maar ze zijn wel prachtig! Ze glanzen ook heel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah ik moet maar snel naar de Kruidvat! Ik vind deze erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die blauwe ook prachtig! Mijn vriend is voor mij het roze lakje gaan halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for sharing, if they have this set in Gerrmany when i go the next time, I'm so going to buy it - lovely colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook een erg mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben op zoek naar een creamy marineblauwe kleur, misschien is deze wel wat ik zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. idd jammer van de shimmer! maar ook zo is hij best mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg mooie kleur! ik ga denk ik voor de volgende wedstrijd een WK nailart maken, dus of morgen of woensdag! dan ga ik je zeker mailen!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo zeker een mooi kleurtje!

    EK nails mag je zo van mn blog afhalen! Staan er genoeg op.

    Morgen stuur ik je nog ff een mail over 't een en ander! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw die is echt prachtig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind dit echt een hele mooie kleur en jouw nagels zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk genoeg kleurtje, maar bij mij begon hij écht al erg snel te chippen. Heb jij daar ook last van, of had ik er gewoon erg veel ongeluk mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind het wel ok, maar zou eerder het roze lakje dragen. Mooie handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kleur die blauwe. Ik draag niet zo snel roze. Hey wat leuk dat jij ook EK nailarts wilt delen. Als jij de jouwe bij mij zet, dan zet ik de mijne bij jou. LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rian11:17

    Echte een vet mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kleur!!
    Liefs, Maruschka
    www.beautyqueenxl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super kleurtje! Staat heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt echt prachtige nagels jeetje zeg! De lak is ook heel mooi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb hem ook, hij is prachtig!
    Maar bij mij zie je de shimmer in zonlicht heel mooi terug hoor!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vette kleuren! Die nautica is geweldig zeg, ik ga daar ook s naar kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zulke mooie nagels, heel erg gelijk.
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****