Catrice- Cruise Couture 03-Welcome to Pink Tropez

Catrice heeft weer een LE uitgebracht, een Limited Edition. Dit keer genaamd Cruise Couture en ik was erg benieuwd naar de lakken hiervan. Ik heb er twee gekocht van de vijf; de anderen waren ook zeker prachtig maar een van de kleuren vind ik niet zo mooi bij mijn huidskleur staan en de andere kleuren heb ik al. Zo blijf ik steeds hetzelfde kopen. De twee die ik het mooiste vond heb ik geswatched!


Welke heb ik meegenomen? De C03- Welcome To Pink Tropez en de C05- Nautica.




Nu eerst de roze, de blauwe heb ik nog niet geswatched! Ik ben begonnen met 1 laag wat al goed ging  vanwege de goede dekking en het geweldige dikke kwastje.



Het is zo'n prachtig, intense kleur! Hij valt zeker op. De glans is mooi en voor 1 laag is de dekking erg goed. Op naar laag twee!



Ik draag eigenlijk veel te weinig roze. Hou meer van de wat donkere kleuren, maar deze kleur voor de zomer is wel erg mooi. Mijn handen zijn sowieso wel verkleurd van het mooie weer maar nu lijken ze nog bruiner door de roze lak! Welcome to Pink Tropez ga ik zeker vaker dragen. Tenminste...als we nog een zomer krijgen...  Wat vind jij van dit kleurtje?













Heb je wel eens Zweedse lakken in handen gehad? Ik niet! Zag deze winactie online: http://www.mynailpolishonline.com/2012/06/giveaways/giveaway-the-swedish-edition/  Doe ook mee!

15 reacties:

  1. wow die roze vind ik toch wel erg mooi! Zat nog te twijfelen over deze lakjes en dacht nee die ga ik aan me voorbij laten gaan, maar ik ga denk toch deze roze halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ooie roze, hij is echt knallend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur, toch heb ik geen van de lakken gekocht. Vond ze niet zó bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waauw, wat een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De roze heb ik ook! Ik vind hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje :) Lekker roze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's a gorgeous color - the blue looks really nice too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dit is echt een instant zomergevoel op je nagels !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ik ben fan van het lakje. Echt een prachtige roze kleur woow, en de dekking is ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zou meer roze moeten dragen, het staat je toch erg goed? Ik vind het een fris zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super zomers kleurtje, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een fel en zomers kleurtje! :D Jammer genoeg is de LE bij ons al weg..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is zo'n mooie kleur!
    ik heb hem ook en ben er dol op!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****