Window shopping!

Gezien ik van de budget ben (en moet zijn) mag ik graag op zoek gaan naar koopjes. Koopjes qua kleding, nagellak, sieraden en zelfs met boodschappen doen. Dit natuurlijk ook omdat ik wel moet, maar ook omdat het gewoon leuk is. Soms is het echt een sport.
Als ik op zoek ga naar kleding dan ga ik bijvoorbeeld naar webshops, ik begin Ebay nu een beetje te ontdekken en soms gooi ik mijn winkelmandje op de H&M site helemaal vol. Moet eerlijk bekennen dat 9 van de 10 keer niks koop en toch het schermpje weer sluit. Zo zoek ik wel eens op Google naar bepaalde kledingstukken, nagellakken en fantaseer een oufit of nailart bij elkaar. Dit zijn dingetjes die ik nu vond waarvan ik die het liefst in een winkelmandje had gegooid.





1. H&M Jurkje 9,95
2. Vero Moda 39.95
3. H&M Top 7,95
4. H&M Top 7,95
5. H&M Vest 24,95
6. Pupa Magnetic Nailpolish 9,95
7. H&M Ring 3,95
8. H&M Blazer 39,95
9. O.P.I nagellak Holland Collection- I have a Herring Problem
10. TRIWA horloge 200,-
11. H&M Swimwear 12,95
12. Vero Moda 34,95


Als het aan mij lag had ik dit vandaag al in huis. Dus dit is wel een wishlist te noemen! De broek heb ik inmiddels via Ebay gekocht, erg blij mee!

Wat staat er nr 1 op jouw wishlist?


12 reacties:

  1. Leuke dingen zeg ik moet denk ik ook mijn Wishlist bijschaven. Die ring doet me denken aan de oval ring van YSL :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Die magnetic nagellakjes hebben de laatste tijd echt m'n aandacht weten te trekken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mint groene top, ik heb er alleen nog geen gevonden die ik echt fantastisch vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen! Vooral die magnetic nagellak :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke wishlist!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt supergave dingen!
    Zelf vraag ik me alleen wel altijd af of die magneet nagellakken werken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze werken! Heb genoeg swatches gezien om te weten dat het werkt. Hopelijk kan ik je binnenkort het zelf laten zien hier :-D

      Verwijderen
  7. ooh ik hou van die broek!
    liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nummer 4 heb ik en zit ook echt super lekker.

    Nummer 11: deze had ik besteld en gepast maar de ene cup paste goed om mijn borst heen en de ander was te groot, stond gewoon niet mooi:( Heb hem maar terug gestuurd.

    Voor de rust heb je super leuke windowshopping spulletjes haha

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****