Swatch L'Oreal- Mysterious Icon

Ik was het meest geboeid naar deze lak, de Mysterious Icon. Wel had ik al wat swatches gezien op internet, maar wilde met mijn eigen ogen kijken hoe het bij mij zou staan. Van dichtbij en bij mijn huidskleur.
En hoewel ik nog steeds blij ben met deze lak, viel hij me toch ietwat tegen.


Ik had namelijk verwacht, als ik in het daglicht naar het flesje keek, dat de lak paars zou zijn met een gouden shimmer. Eenmaal op mijn nagels leek hij meer bruin door de gouden shimmer. Niet helemaal waar ik op hoopte maar nog steeds mooi en betoverend, absoluut!




Ik kon de lak weer goed aanbrengen door het brede kwastje; nog steeds een geweldige uitvinding! Op naar laag twee.





Zoals ik al schreef, absoluut mooi en toch aan de bruine kant. Het blijft wel een bijzonder lakje!
Wat vinden jullie?



14 reacties:

  1. Ik vind hem wel mooi. bruin met goud vind je niet zo snel, mooie combinatie juist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook, hij is mooi he? Hij lijkt inderdaad paars in het flesje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje en erg mooi gelakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooi kleurtje!! Leuk met die gouden glans er in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Apart kleurtje, maar wel erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het kleurtje zelf ook, ik vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Apart kleurtje, maar dat maakt hem juist zo mooi :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het heel erg mooi! Ik hou wel van aparte lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Speciaal kleurtje, zo iets zie je niet vaak bij drugstore merken! Ik vind hem best wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dit kleurtje vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow bijzonder kleurtje zeg! Zag deze ook liggen maar vond hem niet zo mooi, nu ik hem op jou nagels heb gezien is hij degelijk wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****