Swatch L'Oreal- 613 Blue Reef

Nu is de Blue Reef aan de beurt. Een opvallende, intense kleur die zoals de naam zegt blauw is. Hij oogt wel turquoise, omdat ik er ook wat groen in zie.


Zoals ik al eerder schreef zijn de kwastjes breed en zijn aan de bovenkant rond. Dit lakt erg makkelijk en zo kun je een mooie rand maken bij de nagelriem.

Hier 1 laag.




Wow! Ik vind 'm nu al prachtig! Toch laag twee, hij is wel dekkend maar voor mij niet genoeg.




De glans is prachtig! De lakken van L'Oreal drogen snel. Ik heb nog wel even op websites gezocht naar wat precies de betekenis is van de geïntegreerde topcoat is die er zit volgens L'Oreal. Veel kon ik daar niet over vinden behalve dat een aparte topcoat erover niet nodig zou zijn en dat de geïntegreerde topcoat ervoor zorgt dat de lak tot 10 dagen zou blijven zitten. Ik heb een van de lakken zo'n 5 dagen gedragen en moet wel zeggen dat hij wel lang goed blijft. Hij chipte nauwelijks maar kreeg wel wat beschadigingen uiteindelijk, je zit toch met een afwas en schoonmaakwerk. Ik denk dat je met een goede topcoat de L'Oreal lakken heel lang kunt dragen! Zonder topcoat 10 dagen? Daar heb ik mijn twijfels over.

Wat vinden jullie van Blue Reef?



16 reacties:

  1. Hello! I just came across your wonderful blog and was wondering if we could follow each other on Blogger and Twitter (@pink_sequins). You can follow me (via GFC) by clicking this link. I'll follow back. Take care. :)

    Kristina (pink-sequins@blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze is ook mooi! Ik houd van turquoise!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is nog mooier als gisteren ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's a pretty teal, looks good on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die is ook mooi! Ik doe altijd een extra laagje tc op mijn nagels en de loreals blijven gerust een week mooi zitten. Zonder tc heb ik nog nooit getest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem zelf een tijd geleden ook gekocht en het is echt 1 van mijn favorieten nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleur!
    Staat je ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze ook! Ik vind hem erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super kleurtje dit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hem toevallig vandaag gehaald en ik heb geen spijt hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een leuk kleurtje! :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****