Swatch L'Oreal- 604 Metropolitan

He, eindelijk wat hersteld geloof ik. Ben ziek geweest de afgelopen dagen en had gelukkig vooruit gewerkt zodat ik wel artikelen op mijn blog kon posten. Echt niet lekker om niet fit te zijn met dit warme weer. Maar vandaag ben ik er geloof ik wel weer! Back to the polish...

Grijs, grijs paars, grijs blauw, gewoon grijs, licht grijs, donker grijs; ik vind het mooi. Het is zo'n subtiele, nette, gave kleur! Ik denk niet dat zoiets mij kan gaan vervelen. Was dan ook erg benieuwd naar deze lak, de Metropolitan.


Ik had al erg veel zin om deze ook te gaan swatchen, de kwastjes, de droogtijd, de kwaliteit, het is gewoon ideaal. Ze kosten 5,99 per stuk, voor 5 ml. Op naar laag 1.



Deze is iets minder dekkend bij de eerste laag, waarschijnlijk ook omdat het een lichtere kleur is. Op naar laag 2!




Ik vind het een pareltje :-) Zacht, subtiel en lief. Onlangs heb ik in de webshop van Wahira Beauty (www.wahirabeautywebshop.nl) een aantal Safari lakken gekocht en daar zat ook een grijze bij. Die was ook prachtig! Bekijk de swatches van de donkergrijze maar eens HIER.

Ook wil ik graag een leuke blog met jullie delen. Zelf ben ik vrij creatief, mag knutselen. Deze site gaat over beauty en vooral veel DIY's. Ik lees met deze blog elke dag met plezier, willen jullie een kijkje nemen?
www.poekiepoek.nl.

Wat vinden jullie van Metropolitan?


16 reacties:

  1. Wow mooie donkere kleur zeg !!

    Heb je nou ook een tip voor mij ?!

    Wat kan ik doen om te zorgen dat de nagellak er niet zo snel vanaf gaat ik zet namelijk vaak wel een basis laagje maar aan het einde van de dag ...zucht

    XX

    Jen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Basislaag is al heel verstandig. Dit sterkt je nagel en helpt verkleuren te voorkomen. Een goede topcoat zorgt ervoor dat je nagellak goed en lang blijft zitten. Mits je natuurlijk veel in water zit met je handen. Ik gebruik nu de sealing topcoat van Essence Fruity trend edition, die ik erg goed vind. Desnoods twee lagen topcoat; dan blijft het gegarandeerd langer zitten.

      Succes!!

      Verwijderen
  2. Weer een erg mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kleurtje, niet zo doorsnee :)

    Leuke blog heb je ook. Ik volg je, misschien vind je het ook leuk om mijn blog over nagels, nagellak en nailart te volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem momenteel ook op :) Ik vind de lakjes gewoon fantastisch! Ze zijn zeker hun geld waard.

    xx Kimberley

    Beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een erg mooi lakje! Wat een prachtige nagels heb je ook, jaloers haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooooi!! jij houd je nagels echt prachtig!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleur.
    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleur! Doe je ook mee met mijn winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vermeld er ook even bij of je pakket 1 of 2 wilt winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dank je wel! De hitte is te erg om goed na te denken. Ik zal nog even een reactie achterlaten!!

      Verwijderen
  10. Fancy! Dit is echt een kleurtje voor mij! En €5,99 valt ontzettend goed mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****