Swatch L'Oreal- 107 Beige Boheme

Vorige week heb ik een artikel geplaatst over de lakken van L'Oreal die ik bij de Kruidvat heb gehaald met de 1+1 actie en het Essie lakje van de Etos. Ik zou de swatches allemaal in 1 artikel doen maar heb besloten om iedere lak apart te doen met meerdere foto's. Ik ben namelijk onder de indruk van deze L'Oreal lakken! De intensiteit qua kleur, de dekking, de kwaliteit en het bredere kwastje wat ze allemaal hebben.
Er zit 5 ml in een potje, wat niet veel is. Maar de vraag is of je het opmaakt? Ik zal beginnen met alle L'Oreal lakken en dan het Essie lakje. En er kan je zeggen dat er hele mooie bij zitten dus hou mijn blog in de gaten deze dagen!


Als ik dit soort kleuren in een potje zie dan vind ik ze altijd prachtig. Maar op een of andere manier vind ik ze, als ik ze eenmaal op heb, weer wat te weinig opvallend. Niet altijd, soms vind ik het prettig een wat neutraler kleurtje te dragen. Het is een lieve, zacht rose kleur.



Hier heb ik 1 laag lak op.



De tweede laag.



Misschien dat deze kleur ook wel iets weg valt bij mijn huidskleur, geen idee. Wil graag horen wat jullie hiervan vinden! Tot morgen, dan weer een L'Oreal lak!



22 reacties:

  1. De kleur zelf is wel heel mooi, hij valt inderdaad wel een beetje weg bij je huidskleur. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook wel moeilijk het op foto te zetten met juiste belichting, maar ja hij valt wel wat weg ja

      Verwijderen
  2. hij is wel mooi hoor!:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou wel van die kleuren, maar staat mij niet zo heel goed helaas

      Verwijderen
  3. Mooi kleurtje, maar hij is inderdaad iets te flets voor jouw huidskleur. Ik heb ook aardig wat Loreal's gescoord. Vind jij het ook zulke fijne lakken? Ben wel benieuwd naar wat jij ervan vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben erg onder de indruk van deze lakken! Hoop dat er weer eens wat nieuwe kleurtjes komen, dan ga ik ze zeker kopen. Die kwastjes, droogtijd, kwaliteit, echt super!!

      Verwijderen
  4. Ik vind het wel een mooi kleurtje :) Heb zelf ook een paar lakjes van loreal en vind ze erg goed! De eerste keer dat ik die op mijn nagels had, bleef het wel bijna een week zitten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooi lakje, maar de kleur inderdaad een beetje weg bij je huidskleur. Zonde want het is een wel een heel mooi simpel kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleur vind ik wel mooi! Maar denk dat jij beter met een ander kleurtje staat :). Ik heb zelf ook een kleurtje van l'oreal en ik vind ze wel goed van kwaliteit in elk geval.

    Nathalie
    ps: we hebben een leuke giveaway op onze blog, die je zeker gaat interesseren! (http://curls-and-bags.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat heb je mooie nagels! Ik vind het echt een mooie kleur. Bedankt voor het volgen van onze blog!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kleurtje! Valt niet heel erg op maar bij nude tinten is dat juist perfect! Anders zou je geen nude op doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje is het, maar je hebt misschien wel een beetje gelijk over de huidskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 't een heel mooi kleurtje! Hij valt inderdaad een beetje weg bij je huidskleur. Denk dat ie net wat mooier staat bij een iets bruinere huidskleur. Het lijkt me wel een fijn lakje! Thanks voor 't volgen van me blog en je lieve reactie, ik volg jou ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de kleurtjes zijn echt prachtig!!

    vooral deze!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur! miscchien dat ik deze wel ga halen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een apart kleurtje! In de schappen had ik 'm zo niet uitgekozen, maar ik denk dat ik dit kleurtje erg mooi vind voor op de teennagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook zo'n nude kleurtje... heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt gelijk, hij valt een beetje weg bij je huidkleur, maar toch staat het je goed hoor meid! I like it! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****