Swatch Hema nr 25

Het is jullie vast niet ontgaan dat de Hema ook een nieuwe collectie nagellak heeft. Vond het leuk toen ik het hoorde, ik kreeg het idee dat Hema niet achter wilde blijven en de laatste trends op dit gebied ook wilde volgen. Ik zag meteen heel veel verschillende kleuren en duo-lakken en was daar ook wel benieuwd naar.


Ik was wel wat teleurgesteld toen ik bij de Hema kwam omdat er al vele handjes gegraaid hadden met als gevolg een gat in de collectie ;-) Ik had al een paar op het oog maar die kleuren waren natuurlijk al weg.
Wel heb ik er 1 meegenomen waar ik nu ook absoluut geen spijt van heb, hij is lief en zacht roze.


Ik begin langzaam te wennen aan wat meer felle kleuren en merk dat ik dat ook steeds meer koop. Vind het wel passend bij het mooie weer wat er hopelijk gaat komen deze zomer! Als je dan toch een fleurig kleurtje wil, zomers maar ook niet heel erg fel en toch lief, vind ik deze perfect. Een kleur die ik zeker weten vaker wil gaan dragen.



Is de kleur niet prachtig? Ik ben er dol op. En dit is nog maar 1 laag! De dekking is dus prima. Ik ben wel van de 2 lagen en dus ging de volgende laag er op.




Dit is met twee lagen. De glans vind ik erg mooi! Ook heb ik er een nailart op gemaakt; die zet ik binnenkort online!

Wat vind jij van de kleur en welke heb jij gekocht van de Hema collectie?




19 reacties:

  1. die kleeur is echt super moooi. had ik niet verwacht !!


    jij hebt écht super mooie nagels!!


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleur, en twee laagjes valt nog mee!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje, ik ben ook benieuwd naar de nail-art! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, deze is mooi! Even op letten als ik de volgende keer in de Hema ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig kleurtje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje! Valt mee van de Hema

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kleurtje! Al is het niet iets wat ik zou dragen (vind het niet zo goed passen bij mijn iets bruinere handen in de zomermaanden).. Het lakje dekt inderdaad wel erg goed. Ik heb, zoals je op mijn blog kon zien, nummer 22 van de nieuwe Hema collectie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt, echt een mooi kleurtje! Zo oud roze, zo mooi, de volgende keer als ik in de Hema ben ga ik er zeker eens naar kijken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig mooi kleurtje, deze moet ik echt hebben! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kleur is echt super! I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie nagels heb je!
    je hebt een leuke blog, zullen we
    elkaar followen? ik follow je alvast! :3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het zijn echt prachtige lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die is leuk zeg! doet me denken aan Dulce de leche van O.P.I.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****