Swatch Golden Rose Holographic Nr. 111

Vandaag de tweede lak van de Holografic bestelling! Dit keer is het een soort brons met gouden lak en hij is prachtig! De potjes van Golden Rose zijn niet groot, er zit maar 5,5 ml in maar ze zijn de moeite waard.


Ik was erg benieuwd of deze hetzelfde betoverde effect zou hebben als de zilver holo van Golden Rose die ik gister heb gepost.




De eerste laag is niet dekkend. En de kleur is wat oranje/ gelig en dus lijken mijn nagels ook wat geel!




In alle eerlijkheid, de zilver is zoveel mooier dan deze! Het holo effect is anders, minder intens en kleurrijk. Nog steeds wel een mooie kleur, dat wel. De lak is dekkend na twee lagen, al was ik ook wel nieuwsgierig hoe een derde laag had geleken maar niet gedaan in verband met droogtijd. De lak is prima, lakt makkelijk. En deze blijft ook lang zitten net als de zilver holo die ik gister liet zien. Eind conclusie? Nee, deze draag ik toch niet weer.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!














**Wil je me blijven volgen? Dit kan met GFC, Bloglovin' en Twitter! Alle info vind je (rechts) op mijn blog!
Als je een reactie achterlaat kom ik zeker even bij jou kijken.**

18 reacties:

  1. Ik vind het een heel mooi kleurtje, ik hou namelijk wat meer van warmere tinten :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de zilveren ook iets leuker, maar deze is ook wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een heel mooi kleurtje!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm.. in 't flesje vond ik hem er erg veelbelovend uitzien, maar op de nagel toch een stuk minder. Als je zou blijven doorlakken tot je het diepe koper bereikt van het flesje zou het echt een prachtige kleur zijn, maar dan zit je na één keer al door je 5,5 ml heen volgensmij ;)..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik dus ook! Hij viel echt tegen, zo jammer! Wel blij dat de zilver wel mooier was.

      Verwijderen
  5. Oei, deze vind ik inderdaad ook bijlange niet zo mooi als die zilveren. Jammer. Maar ik ben sowieso niet voor bruine kleurtjes te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind t wel een erg leuk kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze ook en ik vind het een mooie holo. ook leuk dat je deze makkelijk kunt layeren over andere lakjes. Salmon & Garfunkel bv.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtjes! Holo lakjes zijn altijd mooi haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem wel mooi, maar ik vind de zilveren ook mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi lakje! Lijkt weer op een van mijn OPI lakjes hihi, wat grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken dit merk niet, maar het ziet er erg mooi uit!
    Je link staat trouwens op m'n link-pagina! Bedankt voor je reacties :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****