Swatch Golden Rose Holographic nr 108

Ergens vorig jaar heb ik van Catrice de 'Dirty Berry' gekocht, een paarse holografische lak. Ik had nog nooit een holografische lak gehad en was er van onder de indruk. Ik blijf het mooi vinden, welke swatch ik ook zie. Dus heb ik besloten twee van deze lakken van Golden Rose te bestellen en ben er erg blij mee.


Wat wel een uitdaging was waren de foto's maken. Ik had foto's gemaakt, maar deze lak blijft je verrassen. Zat ik net weer op de bank, waarschijnlijk in een bepaald licht en ik was weer geboeid door alle kleurtjes die ik er in zag. Hup, camera er weer bij...
De foto's zijn dus niet zoals anders op de gebruikelijke plek en manier gemaakt. Eerst de 1e laag!




Zie je de regenboog kleuren in al die kleine shimmers? Het is echt prachtig, vooral in de zon.




Je blijft er gewoon naar kijken. Hij is werkelijk prachtig! Ben erg blij met deze lak en kan verklappen dat hij lang en goed blijft zitten. Deze holo op een bright and sunny day, mooi!
Wat vinden jullie van de Golden Rose holo?



16 reacties:

  1. Prachtig! Ik ben zo dol op holo's, je blijft er maar naar kijken. Een lust voor het oog, zeker buiten in het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, heel erg mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje wel voor je reacties =]! En bedankt dat je mijn foto's mooi vind <3!

    Hele mooie nagellak! Het geeft een heel mooi effect dat leuk is om naar te kijken ^^! Mooi dat deze nagellak lang blijft zitten, dat is altijd een van de prettigste dingen aan dit soort nagellak. Mooi en lang zichtbaar <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lakje! Ik heb ook zoiets van OPI, love it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty color. And nice swatch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lakje... ik denk dat ik alleen nog wel een laagje zou aanbrengen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi lakje! Holo lakjes blijven een feest om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtje hé! Ik hem hem ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh! Deze is echt pretty. :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****