Swatch Essie- Sew Psyched

Ik had meerdere favo groene lakken, een lak van MNY en een van Essence. Als ik het even niet wist of wat makkelijks wilde, dan pakte ik een van die lakken. Heel subtiel heb ik die nu zachtjes aan de kant geschoven. Want als ik nu een groene lak moet kiezen dan grijp ik rechtstreeks naar deze!


Ik vind 'm echt prachtig. Aparte kleur met een lichte shimmer erin. Goede topcoat erover en hij heeft dagenlang gezeten.

Eerst 1 laag lak.




De dekking is eigenlijk na 1 laag al goed. Maar ik ga toch voor de tweede laag.




Yep, echt mijn favo geworden. Wat een fijne lak! Dit was de laatste lak van de Kruidvat shoplog van vorige week! Binnenkort maar weer eens eventjes gaan rondkijken bij de nieuwe Op=Op shop die we nu hier in de stad hebben. Wat vinden jullie van Sew Psyched?

Je kunt mij volgen met Bloglovin, Twitter en GFC!


15 reacties:

  1. Lekker kleurtje! Niet zo in-your-face, maar ook zeker niet saai. Gewoon mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kleurtje! Staat goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer een erg mooi kleurtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dit kleurtje eerder in de herfst dragen, maar ik vind hem wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet mijn kleur maar het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit is een gaaf kleurtje! Staat je goed-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een leuk kleurtje, maar niet helemaal mijn ding ;)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very gorgeous color. kind of reminds me of a navy color.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur! Ik heb nog nooit essie lakken bij de KV gezien! Wat gaaf dat zij ze nu ook hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet echt duidelijk, sorry! Ik had verschillende L'Oreal lakken bij de Kruidvat gehaald met de 1+1 actie en ook een Essie lakje bij de Etos. In dit artikel niet nogmaals vermeld, sorry voor de verwarring! Kruidvat verkoopt dus geen Essie. Misschien in de toekomst nog!

      Verwijderen
  10. Best wel mooi kleurtje, alleen niet echt iets voor nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kleurtje! Ik wil ook nog een lakje van Essie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleur ik vindt nagellak vaak met een 2e laag het mooiste staan :)

    xx

    the-fashion-milkshake.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****