Swatch Essence Meet me Now!

Het werd weer eens tijd om een lakje van Essence te kopen. Soms sta ik voor het Essence rek en vind ik op dat moment weinig leuk en een andere keer valt mijn oog op een kleur en wil ik 'm graag hebben.
Zo ook met deze Meet me Now!

Het is een mooie, intense kleur, zelfs al bij de de eerste laag.



De eerste laag is eigenlijk wel voldoende. Hij dekt prima! Hij lakte prima en de glans is prachtig.
Toch ga ik altijd voor een tweede laag.



Is het niet een ontzettend lieve kleur? Mijn moeder vind Meet Me Now zo prachtig dat ik deze lak aan haar ga geven. Ik heb een aantal lakken die best wel lijken op deze kleur, zal zijn ze dan iets minder intens roze. Dit past wel bij haar! Toch altijd weer blij met een Essence lak en misschien ga ik nog wel een aantal kopen met de 1+1 actie bij Kruidvat deze week. Soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet kopen omdat het lijkt alsof ik alle kleuren wel mijn bezit heb die ik graag draag en mooi vind. Kennen jullie dat? Maar wie weet, ik kom vast wel met wat thuis.

Wat vind jij van Meet Me Now?





17 reacties:

  1. Hij is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooi kleurtje!:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kleurtje! En lief dat je hem aan je moeder geeft. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super moooi <33

    jij hebt echt super mooie nagels !!! followback?? ;$
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ps

    echt lieef dat je 'm aan je moeder geeft !! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Volgens mij heb ik dit kleurtje trouwens ook <3! Heel lief dat je het lakje aan je moeder hebt gegeven omdat ze die kleur zo mooi vind ^^! Zelf vind ik de nagellak ook leuk =D. Leuke review <3!

    Ps. ik ga je volgen =D! Volg je terug <3??

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooi kleurtje!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb deze ook! Echt een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ontzettend lief lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heb ik ook, mooi lakje he :D
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****