Swatch Catrice Khaki Perry

Soms heb ik van die momenten dat ik gewoon met een lakje thuis moeten komen. Ik ga dan op pad en hoop wat leuks tegen te komen. Toen ik deze kleur zag was ik er niet meteen weg van eerlijk gezegd maar hij leek mij wel bijzonder. Dus die nam ik mee!


Het is nog een lak uit de oude collectie zonder breder kwastje. Maar wel de Catrice kwaliteit die ik gewend ben.





Met twee lagen is de lak dekkend. Als je de lak van heel dichtbij bekijkt zitten er miniscule zwarte deeltjes in. De glans ontbreekt naar mijn mening en een goede topcoat moet dit op kunnen lossen. De kleur vind ik mooi maar niet heel bijzonder. Niet iets wat ik weer zou dragen. Wat vinden jullie?














Ben je op zoek naar een moederdag kado? Ga naar Wahira Beauty Webshop en shop daar met 5% korting met deze code NAILTALK-ACTIE!

16 reacties:

  1. Looks like a green metallic color. Nice color.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt super mooie nagels en leuke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lakje! Groetjes kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een apart kleurtje! Mwa k weet niet of ik dit zou dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kleur maar niet iets dat ik snel zou dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem gekocht maar 1x geswatched. Vond hem totaal niet mooi. Heb em in mn blogsale geplaatst haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag 'm ook niet weer. Hij verveelt me!

      Verwijderen
  9. Apart ja :p

    http://chicadeahora.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****