Shoplog 1+1 Kruidvat

Dames (en heren), ik heb dagen, wekenlang weerstand geboden. Elke gedachte aan de 1+1 uit mijn hoofd proberen te verbannen. De verleiding weerstaan. Maar er komt een punt dat je niet meer kunt; een breekpunt.
En vlak daarna zat ik op mijn fiets de stad in. Ik kocht verschillende lakjes en was er zo blij mee dat ik gister weer ben gegaan. 50% kassakorting is ook wel erg verleidelijk hoor, ik kan het mezelf niet kwalijk nemen :-)


Ook liep ik per ongeluk de Etos binnen en kocht daar een Essie lakje. Get control woman!
Ik was geïnteresseerd in de L'oreal lakken. Ze zijn 5,99 en ik had het anders waarschijnlijk niet gedaan omdat ik in eerste instantie het potje erg klein vond en dan had ik liever een Essie lakje voor een paar euro meer. Maar nadat ik mijn eerste lak van L'oreal had gedragen was ik verkocht. Qua kleur en kwaliteit deed dit mij erg denken aan mijn eerste en tot nu toe enige Zoya. Maar, de swatches komen nog! Nu eerst wat ik heb gekocht!






De L'Oreal lakken hebben zowel (prachtige) namen als nummers! Van links naar rechts:
805- Mysterious Icon
107- Beige Boheme
608- Luxembourg Garden
613- Blue Reef
604- Metropolitan
Essie- Sew Psyched

Vind de kleuren echt prachtig en ben vooral benieuwd naar de Mysterious Icon, de eerste op de laatste foto. Die is paars met een gouden shimmer, erg nieuwsgierig hoe dat er uit gaat zien! Kan nu al verklappen dat de lakjes brede kwasten hebben die erg makkelijk lakken. Toch blij dat ik de verleiding niet heb weten te weerstaan :-)

Wat vinden jullie en naar welke ben jij nieuwsgierig?








22 reacties:

  1. Beige boheme lijkt me erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beige boheme en metropolitan lijken me heel erg mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het meest nieuwsgierig naar die van Essie! Ik wil heel graag een Essie lakje, maar ben een beetje besluiteloos over de kleur.. =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Begrijp je heel goed! Ze zijn allemaal zo mooi en er is zoveel keus... Ik ga eerst de potjes lang, pak welke ik mooi vind. In mijn hand ga ik weer keuzes maken en zet ik aantal terug, dan hou ik vanzelf 1 of 2 over. Misschien een tip? ;-)

      Verwijderen
  4. Oeh, nice haul! Ik zou uiteindelijk de verleiding ook niet kunnen weerstaan, denk ik..
    Ik ben wel nieuwsgierig naar Mysterious Icon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die L'oreal lakjes zien er erg leuk uit zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je leuke comment op mijn blog! wat heb jij ook een leuke site zeg x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, groot gelijk heb je hoor! Leuke lakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben benieuwd naar die van Essie, ziet eruit als een mooi kleurtje!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze lijken me allemaal mooi! ik heb me deze week ook laten verleiden tot een essie lakje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ben ik dus niet de enige! :-D

      Verwijderen
  10. Wauw, die kleurtjes zijn echt heel mooi! review? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hebben ze Essie bij kruitvat?? leuke lakjes!!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Essie lakje komt bij de Etos vandaan!

      Verwijderen
  12. love this colors and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Will visit you in a bit! Thanks for visiting!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****