Review Handzeep Kokosnootdroom

Onlangs mocht ik van WahiraBeautyWebshop een handzeep proberen. Ik was wel nieuwsgierig omdat ik eigenlijk altijd hetzelfde pompje zeep in de keuken heb staan van de Action. En in de badkamer heb ik een handzeep van Therme staan die erg lekker ruikt.


Ik was dus erg benieuwd of deze zeep mij zou gaan verrassen. Ook omdat mijn handen droog en trekkerig zijn na het gebruik van zeep; dit houdt mij vaak tegen omdat ik dan niet weet hoe snel ik handcrème moet gaan smeren. Maar kan je nu al verklappen dat dit zeker een verrassing was!
Als allereerst het pakketje, alleen dat zag er al leuk uit!





Alleen van de verpakking werd ik al vrolijk. Toen ik het pakketje openmaakte rook ik meteen de kokos. Een geur waar je van moet houden begrijp ik van mijn omgeving, sommige mensen houden daar niet van. Ik daarentegen wel, vind het fris, fruitig en hou wel van zoet. En om de droog,- en trekkerigheid te testen heb ik  meteen *uitgebreid* mijn handen gewassen. Wat heerlijk! De zeep voelt hard aan maar algauw als crème in je handen. Na het afdrogen moest ik natuurlijk even aan mijn handen ruiken of de geur bleef hangen en dat deed ie. De uren daarna heb ik af en toe even geroken en moet zeggen dat het vrij lang blijft hangen. Wel wordt het wat minder intens natuurlijk, maar het blijft heerlijk fris. En wat betreft de droog,- en trekkerigheid? Geen! Ik heb geen handcreme hoeven te gebruiken. Mijn huid was gevoed en zacht. Zoals ik al eerder aangaf vind ik dat belangrijk, een absolute must.

Dit is de zeep!




De zeep heeft de grootte van een plakje cake met roze stukjes zeep aan de bovenkant. In eerste instantie heb ik gedacht dat deze er snel af zouden gaan maar dit is niet het geval. Ik gebruik de zeep nu dik een week en het roze verliest wel aan kleur. Maar de geur is nog steeds heerlijk! Vooral met de warme, kleffe dagen die we hebben gehad waste ik mijn handen nog vaker en dit was een perfect zomers zeepje daarvoor.
Na de eerste keer handen wassen ook nog een foto gemaakt:


Hij ligt nog steeds in de keuken en gebruik de zeep met regelmaat. Ik hou van de geur, het frisse gevoel en hoe het mijn huid voedt. Lijkt me ook zeker leuk als kado te geven (&krijgen!). Wahira heeft nog een handzeep; de 'heel bessig' variant.
De zeep vind je HIER en kost 2,50.

Wat voor zeep ligt/ staat er bij jou in de keuken?





Deze zeep is mij toegestuurd om te reviewen, dit heeft geen invloed op mijn eigen 
persoonlijke mening over een product.

18 reacties:

  1. Lijkt me een heel fijne zeep en hij ziet er super leuk uit!
    liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er erg leuk uit en ben ook nog eens gek op kokos!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een fijne zeep!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat zeepje ziet er super leuk uit!
    Hij lijkt me erg fijn!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een mooi zeepje, en lekker goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er vrolijk uit! cocos in zonnebrand/zeep ruikt meestal wel lekker.
    Ik heb geen idee wat er in de keuken staat het zit in een glazen pot maar ik denk dat het palmolive is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook erg lekker, vooral de amandel, als ze die nog hebben!

      Verwijderen
  7. Seems like it would be a very nice soap. Coconut usually smells really good.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It does, no chemical smell, it really smells of cocos!

      Verwijderen
  8. De zeep ziet er ook prachtig uit !!

    Hoelang kan je er denk je mee doen ?

    Liefs,

    Jen
    http://the-fashion-milkshake.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe lang je ermee kunt doen... Geen idee! Hangt ook vh gebruik af. Maar ik gebruik 'm nu zo'n twee weken denk ik, en hij is maar een klein beetje kleiner. Tis een best stuk!

      Verwijderen
  9. Dit lijkt me een heeeerlijke zeep! Ik ga de webshop even bekijken. (: De zeep ziet er ook erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me een supere lekkere zeepje, doet me een beetje denken aan Lush! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er erg leuk uit!
    Hij lijkt me ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk artikel en lijkt me een heerlijke zeep:)

    Tip: Scherm je adres af, je weet maar nooit:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, lief dat je er om denkt! Mijn adres scherm ik altijd wel af, dit adres is van de webshop.

      Verwijderen
  13. What pretty packaging!!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****