Nailart

C'est la Vie! Dat is het leven. Nailart maken, dan denk ik; Dit is het leven! Ik wordt er door in beslag genomen en dat heeft een goede invloed op mijn humeur.
Dit lakje van Essence heet C'est la Vie en hij is bright! Lekker fel, opvallend en zomers. Is normaal gesproken niet iets waar ik normaal gesproken voor zou kiezen maar als de zon daar weer eens schijnt wil je wel wat lichtere kleurtjes.



Iets wat ik ook nog niet eerder heb geprobeerd! Kijk maar mee;




En? Ik vind het geslaagd. Grrrr!




29 reacties:

  1. Wauw! Die tijgerprint is erg goed gelukt! Ik heb me er al zoooo veel keer aan gewaagd, en het lukt me maar niet (te dikke streepjes, hihi) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Hoe heb je het gedaan, gewoon met de hand of een imageplate?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Met de hand. Ik heb (nog) geen imageplates, wil ik graag een keer proberen!

      Verwijderen
  3. Mooi, zeg! Ik zou niet weten hoe ik zoiets moest maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat heb je echt super mooi gedaan , zeker als je het nog met de hand hebt gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik heb het een keertje geprobeerd, maar de zwarte striper die ik heb dekt helaas niet goed en ik heb ook niet zo'n vaste hand.. =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! De truc is eigenlijk dat je de hand met de striper stil houdt en je vinger waar het op komt mee beweegt met de vorm die je wilt maken!

      Verwijderen
  6. prachtig gelukt! heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Netjes! Geslaagde eerste keer, zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er vet uit! Heel netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel gaaf uit, ook heel netjes gedaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rian18:31

    Jeetje, goed gedaan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel goed gelukt! <3 liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grrrrr, het is zeker goed gelukt! Doet me aan Tijgetje denken van Winnie de Pooh.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like! ♥

    http://chicadeahora.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi, de achtergrond kleur is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze print is echt prachtig! De vorm van jouw nagels is ook echt mooi:) Ik vraag mij altijd af hoe mensen dat zo mooi krijgen?! Haha XX

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****