Nailart Striped

Een aantal dagen had ik Essie op mijn nagels; Lapiz of Luxury, (zie hier) en dat wilde ik er wel afhalen eigenlijk. Of ik kon 'm opvrolijken en voor dat laatste heb ik gekozen. Wilde een leuke, simpele nailart maken die niet teveel tijd in beslag zou nemen. Fast and Simple!



Aan de slag met mijn stripers en dit is het resultaat!




Easy done! Een zwarte streep, een witte streep, nog een zwarte en dan een gele. Vind het erg vrolijk geworden. Ik heb echt een goede topcoat gevonden; de Fruity Sealing Topcoat van Essence. Daardoor heeft deze nailart het lang volgehouden!

Wat vinden jullie van de Striped nailart?




19 reacties:

  1. Pretty! liked how you slanted the lines. I also liked the color combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je hebt er echt wat moois van gemaakt! Superleuk gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik ben wel benieuwd naar die topcoat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Door topcoats blijft het altijd wel beter zitten, maar vind deze echt goed. Misschien kun je 'm nog vinden van de Fruity collection?

      Verwijderen
  4. Leuk gedaan, mooi ook de kleuren bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk en zomers uit!

    XOXO,

    Comemoda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke nail art, zoiets heb ik laatst ook opgehad met andere kleurtjes, maar ik moet zeggen deze kleurtjes maken me errug vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg!! Echt heel mooi gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij moet wel een vaste hand hebben om zo mooie lijntjes te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi gedaan hoor!
    ik volg je nu, follow back?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simpel maa wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er erg leuk uit! mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****