Nailart Purple Leaf

Ik wilde weer eens een nailart maken en ik had in mijn hoofd dat dit op een paarse lak moest zijn. Dus zoals alle andere keren ben ik op zoek gegaan naar inspiratie en kreeg al gauw ideeën waar ik wat mee kon.


Wat is het resultaat geworden? Vind het zelf mooi geworden, ondanks de donkere kleuren.




Welke lakken heb ik gebruikt?
De paarse ondergrond is van Essence Colour3- Boys are Back in Town.Vervolgens heb ik met een zwarte striper de lijnen getekend en die ingekleurd met Catrice Dirty Berry. Daarover met een witte striper nog een aantal streepjes getrokken. Was weer heerlijk om te doen!

Wat vinden jullie van de paarse nailart?




27 reacties:

  1. waauw, prachtig gedaan! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colors looks great together!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is echt heel geslaagd! Ga ik mss ook eens proberen!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh, this is so pretty! All the colors look really nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOOOOW, dat is ongelofelijk prachtig gedaan! Ik wou dat ik het zelf ook kon!

    liefs
    http://fashionmefashionyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt heel erg mooi uit!

    Groetjes
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige nail-art! Echt mooi gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf gemaakt !!


    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw het is heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi!

    En nog bedankt voor je reactie :) Jij hebt ook een leuke blog :D Ik hou ook van nailart. Ik ga je terugvolgen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat heb je echt super mooi gedaan, ik ben jaloers! Ik volg je terug =)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, echt supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaf gedaan, ik ben echt fan van je nailarts hihi.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie nail art! Echt super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw je hebt zeker talent voor nailart love it! x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****