Nailart Needle Drag

Nu al meerdere malen voorbij zien komen een type nailart waarbij je gebruik zou maken van een naald. Dat wilde ik ook proberen! Een naald kon ik zo niet vinden en heb besloten een (vrij) scherpe cocktailprikker te gebruiken.


Ik heb nagel voor nagel gedaan omdat ik niet goed wist of het zou lukken maar vind het resultaat best leuk geworden! Niet slecht voor een eerste keer.




Deze nailart heb ik gemaakt met een lak van de Hema nr 25 en het grijze is 17 Nailpolish, Smoke Signal.
De truc is om genoeg (eigenlijk best wel veel) lak aan te brengen en niet te lang te wachten voordat je met de naald of prikker een figuur gaat maken. Heb eerst de nagel gelakt met een vrij dikke laag roze en vervolgens een drup van het grijze aangebracht. Dan ga je 'roeren'. De volgende keer wil ik wel experimenteren met meerdere kleuren en een patroon. Uitdaging!

Wat vinden jullie van de Needle drag?
















Wel nagellak kopen maar eigenlijk nauwelijks budget? Kijk eens op www.wahirabeautywebshop.nl voor voordelige nagellak, mascara en andere beautyproducten! Gebruik de code NAILTALK-ACTIE voor nog meer korting!

21 reacties:

  1. Leuk he! Ik heb het nu ook al een paar keer gedaan en ik vin t eigenlijk best verslavend hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit van gehoord eigenlijk maar wel cool gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, ziet er uit als een veertje, leuuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit!
    Dit wil ik ook nog een keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woww ziet er echt heel leuk uit zeg!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wauw, prachtig!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This looks really cool. Never seen nothing like it. I think I may try

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had dit nog niet eerder gezien! Ziet er gaaf uit. Ik denk dat ik dit binnenkort ook eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waauw echt wat prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er leuk uit zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey hin!reallllllyyyyy niiiicccceeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi gelukt, prachtige kleuren heb je ook gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Huh, wow, dat is supergaaf1

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****