Nailart Evening Out!

Ik wilde zo graag weer eens iets doen met een zwarte nagellak. Had geen zin om te gaan sponsen of iets dergelijks, maar wel iets flitsend. 



In mijn Ikea kastje vond ik een Hema lak, zwart met wetlook. Wat een uitvinding vind ik dat, de glans is echt prachtig! 

Toen ik dat klaar had ik heb ik van de Etos een potje gepakt met allemaal kleine en grote glitters. En dat is het eigenlijk geworden! Moet eerlijk toegeven dat ik het niet lang heb gedragen omdat het mij toch TE is met die glitters. Maar voor een evening out? Ja!

Hier het resultaat!





Vind het best geslaagd. En wat ontzettend 'leuk' om die glitters er weer af te krijgen :-s Gelukkig zijn daar foefjes voor!

Wat vinden jullie van Evening Out?



24 reacties:

  1. Ziet er super leuk uit! Glitters zijn miss iets lastiger maar is wel t mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel erg mooi! Wel inderdaad heel lastig om ervan af te krijgen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful! looks like nyc at night

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! erg mooi, en fijn dat de glitters er af gingen :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw de glitters maken je nagels echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige nagellak !

    Ik hou erg van zwart maar met die glitters echt Cute :)


    Liefs,

    Jen
    http://the-fashion-milkshake.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rian08:49

    Echt een aparte creatie. En wat zijn je foefjes om de glitters te verwijderen? Misschien leuk om in een blog te verwerken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou ervan! Ik heb ook die glitter lakjes van Etos.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ziet er echt supercool uit! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gaaaf ziet er echt leuk uit!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke combinatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. shiny (:

    xAnna
    fairytalefrocks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooh ik vind t helemaal leuk! Ik hou persoonlijk wel van zwart en dan met simpele nailart, maakt t dan af. De glitters maken dit idd af, maar je hebt gelijk, je wordt er niet blij van als je t eraf moet halen :S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuw ziet er leuk uit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een super mooie combinatie en wat een mooie nagels heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****