Nailart Cherry Blossom

Laatst hebben jullie een swatch voorbij zien komen van een lak die ik bij de Hema heb gekocht van de nieuwe voorjaarscollectie, Swatch Hema nr 25. Ik ben nog steeds helemaal weg van de kleur!
Ook heb ik geschreven dat ik er een nailart op heb gemaakt. Na wat zoeken op internet voor inspiratie kwam ik weer de Cherry Blossom nagels tegen. Ik heb eerder zo'n design gemaakt, waar ik leuke reacties op kreeg maar ik was er zelf niet tevreden over. Ben de uitdaging aangegaan en heb het nogmaals geprobeerd.


En dit is het geworden!




De foto's zijn gemaakt bij het laatste streepje zon in huis, wat ik ook wel weer een mooi effect vind hebben. Ik heb een zwarte striper gebruikt om de takjes te maken, een cocktailprikker voor de bloemetjes te maken met de witte Safari lak en een donkergrijs stipje met cocktailprikker in het midden, ook een safari lak.
Ik ben blij met de Cherry Blossom!

Wat vinden jullie van deze nailart?




31 reacties:

  1. Wat een leuke nailart! Erg mooi@
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi gedaan! Heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Mooi gedaan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. W0w echt prachtig !!
    vooral die kleur is mooi en dan zo die bloemen love it !

    Liefs,

    Jen

    http://the-fashion-milkshake.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ga even een kijkje nemen op je blog, volgens mij nog niet gezien!

      Verwijderen
  5. Wauw! Echt heel mooi gedaan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, echt heel goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg leuk uit! Lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Looks really good. You did a nice job. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wow that nail design is beautiful!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow cool gedaan! Het is ook echt goed gelukt vind ik ^^! Mooie foto's van je nagels ook <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, wst ontzettend leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super gaaf !! echt heel leuk!!


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, prachtig gelukt!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt supermooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi! Ik vind je takken echt goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi! I love cherry blossom nails :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vét netjes! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, ziet er echt supermooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, deze is echt super mooi gelukt! Jaloersss! Heb daar dus nooit het geduld voor haha

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****