Just some pics!

Je kunt er bijna niet omheen, op elke blog worden foto's geplaatst om de lezers een kijkje in het leven te geven van de blogger zelf. En ik moet toegeven dat ik daar altijd met plezier naar kijk. Niet zozeer omdat ik zo nieuwsgierig ben, maar ook omdat het er altijd wel wat te lachen valt. Foto van een gekke kat of gezicht...Erg leuk altijd. Zo heb ik de afgelopen weken ook eens wat foto's gemaakt om mij heen en niet alleen van mijn nagels met een mooi lakje :-) Kijk maar mee!



Wederom mijn kat Rico, die mij smekend aankijkt of ze naar buiten mag :-)


Als ik met mijn nagels bezig ga zit ik aan de eettafel. Waar ik overigens nooit eet ;-) Krant ter bescherming! En ja, ik kom uit Friesland!


Als ik aan de eettafel zit kijk ik uit op mijn nieuwe Ikea kast waar ik mijn nagellak spullen bewaar. Alle potjes, tools en weet ik wat!


De maskers die ik heb gekocht bij Etos, komt nog een review van!


Mijn bank, en vrij nieuwe sta-lamp van de Kwantum waar ik erg blij mee ben en de eerste Ikea LACK plank die hangt al. Het werd al laat en die andere (die komt links in beeld, beetje naar onderen) komt nog.


Ik zag deze in de supermarkt liggen en hij leek me fantastisch. En guess what, it is!


Tussen mijn twee keukenkastjes in heb ik twee planken en die staan echt VOL met thee. Dol op!


Zoo blij dat ik een week na de actie nog de creme kon kopen...Mijn huid is een ramp en dit goedje is toch wel erg lekker hoor...


Gedroogde kamille thee gekocht voor mijn zere buik. Van een vriendin heb ik een hele tijd geleden theematten gekregen en daar heb ik de kamille thee in gedaan. Genieten!


Ook mijn Hema serum uit de kast getrokken tegen de droge plekjes!


Ik hou niet zo van maskers die opdrogen... brrr.


Op FB vond ik zulke mooie foto's van de supermaan van paar dagen geleden. Zelf heb ik een poging gedaan om vanaf mijn balkon foto's te maken maar nee... Hij is wel spooky geworden ;-)


Dropjes van de Action...OMG lekker!!

Dit was het...Weet niet of het nu zo bijzonder is, maar wel echt dingetjes uit mijn alledaags leven! Is het leuk dit vaker eens te laten zien?














Moederdagtip! Kwalitatief goede en goedkope nagellak op www.wahirabeautywebshop.nl! Nu nog voordeliger met de actiecode NAILTALK-ACTIE!

15 reacties:

  1. Leuk eens gezien te hebben! En wat een mooie kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel leuk! Ik vond die thee trouwens niet zo super lekker.. Maar de Caramalized Pear daarvan is 1 van mijn favorieten. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk artiekel!
    Btw, Ik heb een haarproducten (ter waarde van € 100,-) giveaway op mijn blog dat je mischien leuk vind.
    xo

    www.mydutchfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's en wat is je huisje mooi geworden. Nailtalk is ook leuk en ik heb van mijzelf sterke nagels, maar ben niet zo crea als jij. ;-)
    liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, wow grote kast voor je nagels spullen :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om dit soort foto's te zien!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit soort foto logs altijd superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die crème heb ik ook gekocht hahah super leuke foto's

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's!! en wat een mooi kat!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****