Inspiratie nailart

Zoals vaak na het lakken van mijn nagels slaat de twijfel toe. Heb ik zin en tijd voor een nailart of wil ik genieten van de kleur die ik op mijn nagels heb? Soms wil ik wel iets maken maar weet ik ook niet goed wat. En dan ga ik met Google afbeeldingen zoeken om inspiratie op te doen.
Hopelijk inspireert dit jullie ook om weer wat moois te maken!







Caviar Nails!



Source

Source
Source
Source
Source

Wat verzinnen ze ook allemaal in "nagelland"! Ik blijf gefascineerd in nailart en doe het ook met veel plezier. Wil mezelf uitdagen om steeds beter te kunnen, moeilijkere dingen te maken. Geen idee of ik al deze bovenstaande dingen zou kunnen, zou het wel graag willen in ieder geval!

Wat vind jij de leukste trend op dit moment?

















24 reacties:

  1. Ik vind alles wel mooi haha! Ik dacht eerst dat je de eerste zelf had gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een top inspiratie! Zulke mooie creaties, kijken of ik er zelf een kan maken maar ik gok van niet:P heb het geduld er gewoon niet voor:P

    Leuk!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah die cupcakes & uiltjes vind ik echt super leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Several examples of lovely nail art that you found, thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw het zijn allemaal supermooie creaties.
    Leuke inspiratie.
    liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Caviar-nails en newspapernails wil ik zeker eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel leuk allemaal! Ik ben de laatste tijd ook helemaal obsessed door nailart :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die uiltjes zijn schattig. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oeee die cupcake nagel is soo adorable !
    Dit wil ik ook !!

    Liefs,

    J
    http://the-fashion-milkshake.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze allemaal echt heeel leuk!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er zitten echt geniale dingen tussen, erg inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke creaties zitten er tussen, ik krijg weer volop ideeën! :-)

    Liefs Sandra
    www.chocolateandlipstick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die kranten nagels zijn zo leuk! Die vlindertjes heb ik ook ooit eens gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk! er staan veel ideeen in die ik al eens heb gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De uiltjes vind ik erg leuk :) en de caviar nails wil ik zeker een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke inspiraties. In zoek ook veel op Google of blogs vooraleer ik begin als in zelf geen inspiratie heb. Ik vind die eerste wel mooi. In heb het nogal voor nailarts waarbij je maar een deel (meestal de tips) bewerkt en de rest gewoon je nagel is. Veel succes nog! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem10:59

    wauw, echt mooi!!!
    alleen gaat mij dat nooit lukken! hoe maak je dat zo op je nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend gave nagels staan hier tussen.
    Op mijn site heb ik ook leuke ideeën staan, dus neem daar ook een keer een kijkje.
    Overal met uitleg hoe je het op moet brengen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem16:12

    Heel Leuwkk Ik Vind Ze Serriieus Allemnaal Veett Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****