Giggles!

Vandaag even heel wat anders! Even geen nailart of nagellak swatches. Op Facebook kom ik geregeld plaatjes tegen waar ik ontzettend om kan lachen of die je even aan het denken zetten. Ik sla ze op in een album en die plaatjes kunnen me ontzettend opvrolijken of even een steuntje in de rug geven. En ik wil ze graag met jullie delen! Dus kijk maar mee...















En tot slot even een filmpje die ik vanmiddag op www.ongein.nl tegenkwam; "Kat zingt de blues"!


Kan hier erg van genieten! Jullie ook?




17 reacties:

  1. haha wat leuk zeg! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto's !
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die Britse is leuk. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for some good laughs - and the first is sooo true :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank your for visiting! Yes the 1st one is!

      Verwijderen
  5. Bedankt voor je berichtje! Je hebt ook een leuke blog, ik volg via BL!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik jou ook! Leuk dat je komt kijken!

      Verwijderen
  6. Haha vooral de over vodka. Jammer dat het niet waar is..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die over vodka is leuk! hahaa
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post!
    Ik vind sommige echt supergrappig ;).
    Ik vind je blog echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuk foto's! ik hou er wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super leuk! Die zingende kat is grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rian09:40

    De zingende poes, wat lief!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****