Winactie Glossybox gewonnen!

Ik doe geregeld mee aan leuke winacties via andere blogs. Niet altijd, alleen als mij iets echt leuk lijkt. En dan ga ik toch meestal voor de nailartpakketjes, nagellak of alles wat daarmee te maken heeft. Op www.beautyaddicts.nl was er een winactie waar ik echt aan mee wilde doen en heb de instructies opgevolgd. En dit altijd met goede hoop dat ik ga winnen :-) De winnaar kreeg een Glossybox!


Ik zag de tweet voorbijkomen dat de winnaar elk moment bericht in zijn of haar mailbox kon verwachten en wat zie ik vervolgens in mijn mailbox verschijnen..? Onderwerp: "Gefeliciteerd! Je hebt een Glossybox gewonnen!"  Ik geloofde mijn ogen niet :-D Yes!

Wat is een Glossybox? Op de Glossybox kun je je abonneren en dan krijg je elke maand een box met allerlei beauty producten. Wat er in zit is altijd een verrassing! Je krijgt de box thuis afgeleverd en kost 12,50 euro; de box is 10 euro en de verzendkosten 2,50 euro.

Ik krijg dus binnenkort zo'n box binnen en kan niet wachten! Ik zal er zeker een artikel over maken en die hier posten om het met jullie te delen. Bedankt Laura van www.beautyaddicts.nl!


Wil jij ook een Glossybox? Ga naar www.glossybox.nl!



9 reacties:

  1. Ah, wat superleuk zeg dat je er speciaal een blogpost over geschreven hebt :D Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog nooit wat gewonnen en hier erg blij mee :-)

      Verwijderen
  2. Wat super leuk! Echt een leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, kan niet wachten! Hij komt eind volgende maand.

      Verwijderen
  3. Proficiat! Ik heb er onlangs ook 1 gewonnen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gefeliciteerd, leuke dingen?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee nog! krijg de box van mei, en dus eind mei pas binnen. Ben erg nieuwsgierig!

      Verwijderen
  5. Leuk dat je gewonnen hebt! Ik krijg mijn nieuwe morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****