Watch me!

De meeste mensen die mij kennen weten dat ik een soort tic heb, een horloge tic. Daarbij wil ik wel vermelden dat die tic de laatste tijd wel wat is 'afgekoeld' en ik vaak geen horloge draag of anders steeds dezelfde. Daar komt verandering in! Vind het zonde om ze zo ergens op mijn slaapkamer te hebben liggen zonder ze te dragen. Het horloge dat ik het meeste draag is ook de duurste en die zit echt perfect.


Ik heb denk ik zo'n half jaar terug horloges weggedaan die helemaal rose waren geworden of helemal versleten waren. Ik koop mijn horloges namelijk bij het Kruidvat! Ze hebben daar geregeld leuke horloges liggen van TrueSpirit, de nepper van Esprit. En soms zitten er zulke leuke bij, dan moet ik gewoon even kijken.


Grijs is wel een van mijn favoriete kleuren als het op horloges aankomt.


Ook hou ik wel van mannenhorloges, groot, beetje lomp met veel knopjes en dingen. Leuk!
Onderstaande is echt al een oudje en die heb ik ook veel gedragen. Kan 'm wel om met behulp van een haarelastiekje anders dan gaat de klem los. Hij was de helft van de prijs bij Lucardi juwelier.



Bovenstaande wit horloge heb ik ook voor de helft van de prijs op de kop getikt bij Bijou Brigitte. Hij was te groot (ik heb maar een smal polsje) en dus hebben ze er schakeltjes voor me uitgehaald. Het was echt een prijzig horloge, of althans, ik had 'm niet gekocht voor die prijs. Ik bood de helft ;-)


De heb ik eens van mijn moeder gekregen die dit horloge op vakantie tegenkwam en aan mij moest denken. Het kleurtje is wat lastig te combineren maar hij is lekker opvallend!

En ken je dit nog van vroeger? Vroeger had je van die armbanden die je zo om je arm kon klikken! Deze heb ik van mijn zus gekregen.




En dan nu mijn all-time favorite!



Dit waren mijn horloges. Dit zal over de tijd heen vast wel weer wat uitgebreid worden als de goedkope horloges bij de Kruidvat blijven!



4 reacties:

  1. Mooie horloges, vooral die zwarte.
    Ik heb er één van playboy die draag ik nooit eigenlijk alleen op markt plaats willen ze er niet veel voor geven echt jammer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is jammer! Dank je voor je reactie!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****