Tv night

Televisie. Bij mij staat ie eigenlijk altijd aan als ik thuis ben. Dit meer omdat ik de stilte niet altijd prettig vind en ik de afleiding om af en toe naar de tv te kunnen staren wel fijn vind.
Ik heb het idee dat ik ouder wordt als ik kijk naar hoeveel onzin er op is. Is dit omdat het aanbod gewoon slechter wordt of ben ik inderdaad ouder aan het worden? ;-)


Soms schieten je ineens oude programma's te binnen die ik vroeger graag mocht kijken. Kun jij je de Flying Doctors nog herinneren? Legendarisch!


Vond het altijd ontzettend spannend. En als het weer op komt zou ik zeker kijken! In het weekend had je altijd Telekids met Pittige Tijden. Heb onlangs een deel van de dvd collectie gedownload en moest zo lachen toen ik het zag! Goede Tijden Slechte Tijden hebben wij in ons gezin vroeger, behalve mijn vader, vanaf aflevering 1 gevolgd. Dit heeft jaren geduurd maar een op gegeven moment is dat gestopt. Vind het best grappig om nu eens te kijken, het is enorm veranderd maar nog steeds veel drama, zoals het hoort.

Laatst keek ik naar de A-Team en dat vind ik ook nog erg leuk! En waar ik nu naar kijk? Erg verschillend maar hou erg van comedy. Mag graag kijken Everybody Loves Raymond, Still Standig en King of Queens. The Big Bang Theory is ook lachen! Vind het relaxed om naar te kijken.
Oh, en niet te vergeten, Top Gear. Elke vrijdagavond. Toen ik in Londen woonde heb ik met de man van het gastgezin waar ik verbleef vaak TopGear gekeken en genoot er toen al van. Toen heb ik het heel lang niet meer gezien maar nu wil ik het eigenlijk niet missen. Ik hou van Britse humor en dit is op en top vermaak. Iemand wees mij op de bloopers van The Big Bang en wilde je die ook niet onthouden!


Two and a half man kan ik me ook prima mee vermaken. Zoals ik ook vaak van anderen hoor vind ik het jammer dat Charlie Sheen er uit is. Ashton vind ik wel erg leuk om naar te kijken, dat wel ;-) Ze hebben wel geprobeerd om dezelfde humor erin te houden maar toch. Two and a Half man zonder Charlie is wel wat vreemd, hij maakte de show tenslotte.

Wie heeft niet alle afleveringen van Friends gezien? Je wordt er zo onderhand mee doodgegooid! Het wordt maar herhaald en herhaald. Toch verveeld het me nooit. Ik kan naar afleveringen kijken die ik al 3 keer eerder heb gezien en blijf het leuk vinden. En wat dacht je van Will & Grace?! De kwaliteit van dit filmpje laat te wensen over maar dit werkt bij mij enorm op mijn lachspieren!


Hoop dat jullie net zo lekker hebben gelachen als ik ;-)





3 reacties:

  1. Ik kijk ook heel weinig tv eigenlijk vergeleken met vroeger. Momenteel kijk ik elke dag naar de herhalingen van De Pfaffs, dat vind ik gewoon nog steeds erg leuk om te kijken! En uiteraard Teen Mom en 16 and pregnant op mtv. Friends heb ik idd ook helemaal gezien net als Sex and the city. En nu kijk ik samen met mijn vriend naar The Office, ook erg grappig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. SATC, love it! De films zijn ook prachtig! Teen mom keek ik ook wel. The oFfice, ja leuk!

      Verwijderen
  2. Dat filmpje van Big Bang was zo grappig! Zo'n leuke show vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****