Swatches My new Safari

Afgelopen vrijdag heb ik een artikel geplaatst over Wahirabeautywebshop.nl, waar ik verschillende Safari lakken heb gekocht voor het mooiste prijsje die ik kon vinden online. Ik ben een enorme koopjesjager namelijk :-) Ben druk aan het swatchen geweest, wat ik overigens erg leuk vind. Vind het een uitdaging het zo mooi mogelijk aan te brengen en op de foto te zetten. En zo ging ik dus ook aan de slag met de Safari lakken!
Be prepared voor veel foto's...




Ik heb laatst Essence 'Wanna Be Your Sunshine' geswatched en hoe mooi ik die ook vond, ik vond 'm ook erg fel. Omdat ik geel ook wel weer een aparte en zomerse kleur vind om te dragen wilde ik graag een ietwat donkere geel. Ik denk, missie geslaagd! Subtiel geel, makkelijk te lakken en snel droog.




Paars is wel een van mijn lievelingskleuren als het op nagellak aankomt. Hij is echt prachtig. Hij lakte prima, de glans is mooi en hij droogt snel.




Ik weet niet hoeveel grijze kleuren ik al heb... Maar ze zijn niet allemaal hetzelfde. Als ik wat een wat rustiger kleurtje op mijn nagels wil dan kies ik voor grijs. Prachtige kleur! Glans is mooi, lakt makkelijk en wederom snel droog.





Beste witte nagellak die ik heb! Ik heb andere witte die na 3 lagen misschien dekt als je er een flinke laag op doet. Maar ik zag bij de eerste laag al dat laag twee zou gaan dekken. En deze houdt voor mij een record aan droogtijd, super snel droog!




Donkergrijs.. ik vind de kleur erg mooi. Hij valt iets meer op dan de lichte, de dekking is erg goed na de eerste laag al, hij lakt makkelijk en ook erg snel droog. Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier hij wordt.




Ik dacht in eerste instantie dat de lak helemaal zwart zou zijn en was enigszins teleurgesteld toen ik erachter kwam dat het allemaal kleine zwarte glitters was met wat zilver glitter er door. Op een kale nagel niet echt mooi en dus heb ik besloten om deze over de donkergrijze heen te doen. Erg mooi geworden! Dit is absoluut een lak die ik weer ga gebruiken over de grijze en misschien ook wel andere kleuren. Sterker nog, van het weekend!




Deze rose-bruine kleur was wat moeilijker te fotograferen. Ik vind de kleur een beetje wegvallen door mijn huidskleur maar verder wel pretty! Hij is zacht, warm en subtiel. De glans is mooi, de lak dekte goed zelfs bij een laag en heeft een mooie finish.
Alle lakken drogen echt snel, wat ik echt niet had verwacht. De kwaliteit is goed, de zwarte glitterlak deed mij verbazen hoe mooi over zo'n grijze kleur en de witte verbaasde mij wat betreft de dekking.
De Safari lakken doen voor mij zeker niet onder aan Essence of Catrice. Prima kwaliteit. En dit alles voor 90 eurocent per stuk!

Vergeet de actie van Wahirabeautywebshop niet, 5% korting! Ga naar de webshop en gebruik deze actiecode: NAILTALK-ACTIE.  Echt een aanrader!

Welke kleur vinden jullie het mooist?




27 reacties:

  1. Wauw, mooie lakjes! De gele en de witte dekken verrassend goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lakjes hoor.. jeetjemina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakjes! Die lichtgrijze is heel mooi! En die witte nagellak ik zó handig voor nail-art!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gele en de witte zijn erg mooi! De rest ook trouwens haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een mooie lakjes! je hebt ook echt prachtige swatch-handen=D!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dank je wel! Leuk om te horen!! :-D

      Verwijderen
  6. Ik vind de roze/bruine kleur erg mooi! :) Mooie swatches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren. Die witte is mooi dekkend zeg! Dat is vaak nog lastig met een wit lakje namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt, ben ook erg blij met deze witte!

      Verwijderen
  8. Oeh. Ik vind vooral de grijzen erg mooi. En een echt goeie wit is altijd mooi meegenomen, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, zo'n mooie lakjes, en wat een goede kwaliteit!
    De witte lak ziet er erg goed uit, en ook die zwarte glittertopcoat is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was zelf ook best verbaasd over de kwaliteit. En de droogtijd, heerlijk!

      Verwijderen
  10. What beautiful colors! Love all of them.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I Love it hon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Really nice!Hey hon wend do you want to make ä day"of nails?
    Kisses love you ssssssssssssssssooooooooooooooooooooooo much

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je komt kijken! We gaan gauw een dag nagels doen, leuk!! SOON!

      Verwijderen
  12. Erg mooie lakjes! Ik vind het hartje wat je op de witte lak hebt gemaakt echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die nude is echt een perfecte kleur! I like

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele mooie kleurtjes! echt super mooi! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, die witte nagellak ziet er echt geweldig goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die witte nagellak is inderdaad mooi. en jou nagels. wauuuw!!!~



    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die gele en witte wil ik wel!

    http://chicadeahora.blogspot.com ♥

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****