Swatch Zoya Marina

Eindelijk een Zoya lak aangeschaft! Had er nog geen, vind ze toch aan dure kant en ik hou meer van budget. Maar Nailpolishfashion had een leuke opruiming en aldaar zag ik deze Zoya lak en het was liefde op 't eerste gezicht.


Dus dit is mijn eerste kennismaking en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de kwaliteit!




Er zit een fijne shimmer in die goed te zien is als je de lak op doet! De kleur vind ik prachtig en de naam Marina is wel toepasselijk. Er zit 15 ml in een flesje, de lak smeert gemakkelijk en voelt zijdezacht aan als hij is gedroogd. Hoewel ik de lakken duur vind zal ik misschien nog eens een paar in een aanbieding of opruiming kopen. Er is een nieuwe Zoya-fan bij :-)

Wat vinden jullie van de kleur? En ben jij bekend met Zoya?



10 reacties:

  1. Ik heb een paar Zoya lakje op mijn verlanglijst, maar ik vind ze te prijzig. Dus ik heb er nog geen. Het is wel goed om te horen dat de kwaliteit zo goed is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dolgraag een aantal lakjes van Zoya hebben! Mooie kleur dit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur! Netjes gelakt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de kleur echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kleur.
    Zoya lakjes staan al heel lang op mijn wishlist, nu nog een keer bestelleb... :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****