Swatch My first Safari

Hoi hoi!

Eventjes geleden moest ik voor een afspraak naar Amsterdam toe. Een vriend van mij ging mee en we besloten uiteindelijk naar Hoorn te gaan om een terrasje op te zoeken en lekker te gaan eten.
Tegenover waar wij zaten zagen wij de op=op shop. Wat een super winkel! We konden het echt niet laten om daar even te kijken na een broodje warme beenham en honingmosterd saus.

Aldaar een kleine stukje 'heaven'; allemaal goedkope nagellak! Daar heb ik dus even voorgestaan en alles even goed bekeken. Je had er allerlei aanbiedingen, 3 voor 3, 3 voor 5, helemaal top. Mocht van mezelf een klein bedragje er aan besteden, meer had ik niet. Dit heb ik uiteindelijk gehaald:






Normaal gesproken vind ik de nailart stripers best duur. Tenminste, dat hangt ook van het merk af en van waar je het koopt, maar vind dit ook wel een leuk dealtje!



Vooral de derde lak vind ik erg mooi, de kleur is zo mooi donker rose. De eerste kleur is wel fel, maar ik vind dat nailart dan ook wel wat op mag vallen!
Ik heb de Safari lakken geswatched op een nagelwiel, gezien ik de lak die ik nu op heb nog niet eraf wil halen ;-)







De groene kleuren vind ik vooral super voor de zomer. Lekker fris en vrolijk en zie mezelf daar wel een leuke nailart op maken. Dus ga ik dan natuurlijk showen!




14 reacties:

  1. Reacties
    1. Ja dacht dat er twee erg opelkaar zouden lijken maar dat viel mee

      Verwijderen
  2. Die lichtblauwe is mooi!
    Bedankt voor je lieve comment, ik volg je terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Moet de eerste twee nog steeds dragen, de derde al twee keer op gehad, die is echt mooi!

      Verwijderen
  4. Die lichblauwe vind ik ook heel erg mooi.
    Ik volg je terug. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Safari lakjes zijn erg fijn, heb er ook een hele boel;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal mijn assortiment zeker gaan uitbreiden ;-)

      Verwijderen
  6. De middelste lak is erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rian08:14

    Ze zien er gelikt uit! Erg mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Voordat het zo budget is is het ook fijne lak en ze hebben echt enorm veel kleuren!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****