Swatch Max Earth

De laatste swatch van een Action lak is mij goed bevallen en kreeg daar ook hele leuke reacties op. Hij was lang niet zo waterig als ik had gedacht en dekte prima met twee lagen. De kleur was mooi en ik heb er een leuke NAILART op gemaakt. Ik zag nog een andere bruine lak bij de Action liggen en heb besloten die ook mee te nemen voor de ultieme test. Zou deze ook zo goed bevallen?

Ik was nieuwsgierig! Bij de eerste laag had ik niet gedacht dat de tweede in zijn geheel dekkend zou zijn en was een beetje teleurgesteld in eerste instantie. De kleur is bruin en dus leek het ook wat vies. Maar de lak lakte prima ondanks het kleine kwastje. Deze naam vind ik wel erg toepasselijk bij de kleur, Earth.



Ik dacht dat het niks zou worden. Maar was blij verrast met de lieve, zachtbruine en romige kleur die de tweede laag liet zien! En dat voor 0,45 eurocent. Leuk!





Wat vinden jullie?



6 reacties:

  1. Mooi kleurtje, ik ben ook erg tevreden over de nagellakjes van Action :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, hij ziet er alleen in het begin echt waterig uit haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dacht dat het niks zou worden in het begin!

      Verwijderen
  3. Ik vind hem mooi! Het eerste laagje had ik nog mijn bedenkingen maar het tweede laagje heeft het afgemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had ik precies hetzelfde! Baalde eerst maar hij bleek toch mooi warm te zijn!

      Verwijderen
  4. Ziet er mooi uit, ik vind zelf de lakjes van de Action ook best fijn :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****