Swatch Essie Lapiz of Luxury

Gister mijn post over de andere Essie lak en wilde jullie zeker deze niet onthouden. Het is een pastel blauwe kleur genaamd Lapiz of Luxury. Luxe is ie zeker!


Op de foto kun je zien hoe breed het kwastje is en hij is denk ik wel breder dan die van Catrice. Lakt erg makkelijk, ook omdat het kwastje iets ronder afloopt.
En mag daarbij ook vermelden dat de lak erg snel droog is! Leuke bijkomstigheid.




Niet compleet dekkend. Dus laag twee erover heen.





De kleur is intens blauw en zacht tegelijk. De kwaliteit is goed en zeker een lak die ik vaker ga dragen! Kortom, ik ben tevreden over Essie. En misschien schaf ik met een leuke kortingsactie nog eens een lak aan.  Etos heeft binnenkort ook Essie lakken in het assortiment en eind van deze maand een leuke actie, dus wie weet.

Wat vinden jullie van Lapiz of Luxury?


15 reacties:

  1. Prachtige kleur en wat een heerlijke nagels!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty shade of blue.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blauwe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd wel van mooie blauwkleuren! Je nagels zien erg prachtig uit. Om jaloers op te worden haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dank je wel voor het compliment! Leuk!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Super trouwens dat je ze ook laat zien met 1 laag :)

      Verwijderen
    2. Krijgen mensen een idee van de dekking denk ik! Bedankt ;-)

      Verwijderen
  6. oooh mooi! die had zeker een 2de laag nodig, zo is ie prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kleurtje!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****