Swatch Essie 99 Mint Candy Apple

Eindelijk heb ik een Essie lak! Ja het wordt nog wel eens wat. Heb er twee zelfs ;-) Zoals ik eerder heb geschreven hou ik van budget en dat moet ook wel gezien mijn financiële situatie. En dat is prima, ik ben tevreden met mijn lievelingsmerken Cartrice en Essence! Maar als je dan swatch na swatch ziet dan groeit toch wel je nieuwsgierigheid en wil je zelf ook wel eens zo'n lak proberen...
Een leuk financieel meevallertje gaf mij deze kans en dus op naar de DA hier in de stad. Duurde wel lang voordat ik een keus heb kunnen maken, het assortiment is groot en dus veel enorm veel keus. Gezien het weer warmer wordt en we hopelijk meer zon gaan krijgen, ging ik voor de pastel kleuren. Ze zijn prachtig!


De potjes zijn vrij groot, erg zit wel 13,5 ml lak in! Ze hebben allemaal leuke namen en brede kwastjes. Lakt erg makkelijk en de lak is niet te waterig.




Omdat de kleur soms wat anders lijkt op de foto heb ik ook nog een foto in de schaduw gemaakt.


De eerste laag is niet compleet dekkend en dus ging ik voor de tweede!




En zoals bij de eerste laag, hier ook een foto van de lak in de schaduw.




Het is een felle, opvallende kleur waar je echt niet omheen kunt. Ik twijfelde eerst even of ik 'm op zou houden of eraf zou halen omdat de kleur zo opvallend is. Heb er dus even aan moeten wennen maar dat duurde niet heel lang. De kleur is prachtig en als ik het zo op de foto zie dan lijkt het wel meer blauw dan groen. Hij is in het echt veel groener.

Essie is nu verkrijgbaar bij de DA voor 9,99 euro.

Wat vinden jullie van de Mint Apple Candy?




19 reacties:

  1. wauw, ik vind 'm prachtig! mooie fotos heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw, super mooi!
    zelf heb ik geen 1 essie lak, maar ga er binnenkort zeker 1tje kopen! (: xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur! Essie lakjes zijn erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur, ze lakken best oke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kleur!
    Mooie foto's heb je ook gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, altijd leuk om te horen ;-)

      Verwijderen
  7. Wauw ik vind ze beide heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen kun je de blauwe bekijken! :-D

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****