Swatch Essence Wanna Be Your Sunshine

Nu de zomer toch weer meer in zicht is zie je steeds meer fellere en opvallende kleuren. Past bij de stralend blauwe lucht en de zon. (al was die vandaag hier niet echt aanwezig...) Zo kwam ik een aantal keer swatches tegen van gele nagellak. Ik keek er eerst wat vreemd tegenaan, maar werd toch ook wel nieuwsgierig naar hoe het mij zou staan. Nu zijn er zoveel  verschillende gele kleuren en ik wist niet goed wat ik moest kiezen. Dus koos ik voor een Essence lak met de naam Wanna Be Your Sunshine.


Er zit een lichte shimmer in en was benieuwd of die uiteindelijk te zien zou zijn.




De eerste laag is niet dekkend. En bij zo'n gele lak is dat echt een must!




Zo, wat vinden jullie? Echt knalgeel. Erg opvallend en fris! Ik moet eerlijk zijn dat ik niet weet of ik deze kleur zo snel weer zal dragen. Hij is wel heerlijk zomers. De lak is eigenlijk met de tweede lak nog niet geheel dekkend naar mijn zin, al lijkt het op de foto alsof hij dekkend is. De shimmer is vrijwel niet te zien jammer genoeg, behalve in het (zon)licht. Misschien dat ik nog eens een andere kleur geel vind die me iets mooier lijkt. Ik denk dan een donkergele lak, hebben jullie nog aanraders?

Heb jij een gele lak en welke zou jij mij aanraden?



10 reacties:

  1. Ik heb deze ook! Ik draag hem niet vaak, maar vind het wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Lemon drop van Rimmel maar er zijn zoveel gele lakjes tegenwoordig. Weet niet welke de mooiste is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb even een swatch op gezocht, die is inderdaad wel erg mooi. Iets minder opvallend en wat subtieler. Misschien wel een idee! Dank je!

      Verwijderen
  3. Ik vind het wel lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zou zo mooi staan bij een zon gebruinde huid. Als ik deze nu zou dragen lijk ik spierwit, nog even wachten tot de zomer dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel erg mooi ik heb zelf geen gele lakjes maar ik denk dat ik die maar ga aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a pretty shade of yellow. That is to bad for the striking.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hem ook, hij is wel leuk, maar ik wil ook wel graag een donkergele :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dus ook! Heb nu een Safari lak besteld, donkergeel. Afwachten hoe die is!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****