Swatch Essence C'est La Vie!

Ik heb nu een aantal dagen de Essence Fruity topcoat op en wilde even vermelden dat hij erg goed is! Ik heb ook een wat duurdere lak op (maar dat zegt niet altijd wat) en de topcoat houdt 'm erg goed.

Essence heeft deze lak al een poosje in het assortiment en hoewel ik 'm wel gewaagd vind en twijfelde of ik deze wel wilde kopen, heb ik het toch gedaan. En wederom verrast door de mooie, intense kleur!



Vind de naam ook erg leuk, C'est la vie! En zo is het toch ook?




De eerste laag dekt niet helemaal zoals verwacht. Maar het heeft wel al die intense kleur. Laag nummer twee...




Wat een fantastische kleur! Lekker opvallend, intens, zomers, springt er echt uit. Omdat ik het zo'n mooie kleur vind heb ik er ook een makkelijke nailart op gemaakt, die volgt binnenkort!





12 reacties:

  1. Ik heb deze ook en ik vind hem helemaal geweldig :) Echt een favoriet van de nieuwe Essence collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur zeg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kleur en wat een mooie nagels heb je!

    @jereactie, de mascara bevalt echt heel goed. Hij maakt mijn wimpers erg lang! Zeker een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu nog mascara maar wil 'm eigenlijk wel gaan proberen! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Ik vind het echt een heel mooi kleurtje! En prachtige nagels heb je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment, erg lief!

      Verwijderen
  5. Leuk lentekleurtje ! Je hebt echt mooie nagels , ben jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is erg mooi!
    elkaar volgen? xliefs.

    ps; ik heb een leuke give-away, je kan 3 cute sieraden winnen! ik zou zeker mee doen, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit een erg mooi lakje! Heb hem zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whoaa.. i hope that i have a beautiful nails like yours !!
    the colors are soo pretty and feminine too..
    very interesting and inspiring blog, babe =)

    come and visit mine sometimes..
    hope we can be friend as a blogger =D
    wish you'd like mine too !
    xoxo

    www.melodyofmywords.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****