Swatch donkergroene Safari

Gezien het nummer van deze lak weggevaagd is van het flesje en ze naar mijn weten geen naam hebben, kan ik niet aangeven welke kleur Safari het is. Als iemand het weet, leave a comment please!
Ik heb al eerder een swatch op een nagelwiel laten zien van deze Safari lakken onlangs en ook al een nailart die ik heb gemaakt met deze Safari lak.
De swatch is wat slordig en had de nagellak die naast de nagel is gekomen wel weg kunnen halen. Dit in alle haast vergeten! Meestal haal ik dit weg met een wattenstaafje en wat remover.


Het gaat om de derde lak van de foto!
Ben erg blij met Safari eerlijk gezegd. Het is erg budget (je kunt ze op internet kopen voor 1 euro) en het lak prima. De kwastjes zijn wel een beetje dun, maar dat maakt het niet minder gemakkelijk.
Safari heeft ongelofelijk veel kleuren en zal zeker meer bestellen op kopen in de op = op shop als ik er weer eentje tegenkom.



Er zit een hele lichte shimmer in de lak die je helaas niet goed kunt zien. Vind dat meestal wel een kleine tegenvaller. De lak in het flesje lijkt vol shimmer te zitten en op het moment dat je het op hebt moet je echt in de felle zon de shimmer gaan zoeken...



Vind de kleur wel echt mooi. En deze zal ik zeker vaker dragen! Er zullen ongetwijfeld meer Safari lakken volgen. Wat vinden jullie?



13 reacties:

  1. Dit vind ik echt een mooi lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kleurtjes (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kleurtje,even in de winkel gekeken, denk dat het nummer 68 of 70 is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik denk namelijk dat het nummer 68 is! Heb even gegoogled!

      Verwijderen
  4. Prachtig kleurtje! En dat voor die prijs , woow!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb ze op internet gevonden voor 0,50 eurocent vanmiddag!

      Verwijderen
  5. Ik denk dat de andere kleur meer geschikt is voor mij, don't like green

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kleur en ik vind de kwaliteit ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van dat soort kleuren! Erg mooi lakje ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****