Swatch Catrice Welcome to Roosywood

Catrice. Grote fan. Budget. Mooi! En dit keer ook weer. Ik hou erg van verschillende kleuren rose en Catrice heeft er al heel wat uitgebracht de laatste tijd. Ze lijken wel wat op elkaar maar er zit toch wel duidelijk verschil ik. Ik zag dit lakje en moest 'm hebben. Hier de swatch!


De naam is as always weer erg leuk bedacht. En zoals je aan de sticker op de dop kunt zien heeft deze ook een brede kwast om handig mee te kunnen lakken.


Een laag dekt in principe prima. Maar hier laag nr 2:




Je kunt zien hoe ongelofelijk de glans is van deze lak! Echt heel mooi. Hij lakte vrij makkelijk en dekte goed. De kleur vind ik mooi, lief en toch een beetje opvallend. Ik zal 'm absoluut weer dragen.
Wat vind jij er van?




1 reacties:

  1. Leuk kleurtje, heb deze zelf nog niet. Had alleen de echt speciale kleuren gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****