Swatch Catrice 'Hip Queens Wear Blue Jeans'

Yep, weer een swatch :-) Lovin' it!
In mijn shoplog van eventjes terug heb ik jullie laten zien wat ik allemaal had gekocht in de stad en daar zat deze lak ook bij (zie shopping!).
Vooral mijn tante Rian was erg benieuwd naar deze lak en ikzelf ook. Donkerblauwe nagellak is echt mijn ding!



Hij is van het oude assortiment van Catrice en dus niet uit de nieuwe lading waarvan er inmiddels al een aantal te vinden zijn. Hij is donkerblauw met een lichte shimmer en draagt de naam: Hip Queens Wear Blue Jeans, weer leuk verzonnen.


Ik ben altijd wel tevreden over Catrice, al vind ik het soms wat lastig lakken met een dun kwastje. Vooral als je nu gewend raakt aan de dikkere kwast in het nieuwe assortiment. Dat gaat veel makkelijker.



Hij is mooi he! De eerste laag dekte al vrij goed. Al viel me het me wel meteen op dat de shimmer die erin zit bijna niet zichtbaar is en dat viel me wat tegen. Ik hoopte dat het beter zichtbaar zou zijn bij een dubbele laag.




De laatste foto, als je die vergroot zie je een lichte shimmer in de lak. Maar dat viel me wel tegen eigenlijk! Het had van mij wel meer gemogen, nu is het alleen zichtbaar in bepaald licht en het beste in de zon. Maar verder vind ik het een TOP kleur! Zeker iets wat ik vaker zal gaan dragen.

Wat vinden jullie van de Hip Queens Wear Blue Jeans?


Volg mij met Bloglovin' !

1 reacties:

  1. Rian09:09

    Een mooie kleur, maar inderdaad wel jammer dat je de shimmer niet ziet. Tsja, dan voortaan maar gebruiken als het zonnetje schijnt :-C?

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****