swatch Catrice FeMale 04 So Suit!

Last but not least, de grijze van de drie FeMale lakken die ik heb gekocht!


Wel de favoriete voor mij, van de drie. Ik heb de lak een aantal dagen gedragen en begon steeds meer te wennen aan de matte plastic finish.



Hij dekt bij een laag wel goed, maar niet helemaal, zoals een beetje te zien bij de wijsvinger. De tweede laag heb ik aangebracht en even gewacht met het maken van de foto's tot dat de lak goed droog was.




En als je dan eenmaal gewend bent aan die finish vergaat ie langzaam... Door wrijving van de nagellak met andere oppervlaktes wordt het eigenlijk weer zo goed als glad en gaat het glimmen. Maar de kleur vind ik nog steeds erg mooi. Het viel me wel op dat de lak wel vrij snel chipte, maar dat zou ook aan mijn nagels gelegen kunnen hebben. Wat vinden jullie?



2 reacties:

  1. Bijzonder kleurtje! Ik heb hem vorige week uit de aanbiedingenbak gevist, ga hem deze week ook eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****