swatch Catrice FeMale 02 Nude

Catrice kwam even geleden met een LE genaamd FeMale. Ik was er op tijd bij en heb 3 van de vier lakken gekocht. Er was ook nog een vierde kleur, een oranje kleurtje.


Ik heb toch besloten die niet mee te nemen omdat het toch iets is wat ik in eerste instantie niet zou gaan dragen. Op andere blogs heb ik swatches gezien en vind het wel erg mooi, maar de andere drie zijn toch echt mijn favoriet! Vandaag laat ik jullie de eerste swatch zien, nummer 02 Nude.



Zoals je kunt zien is de lak niet glanzend. Mat is het ook niet echt te noemen, maar ik las in een reactie bij iemand dat het een plastic-look is. Het voelt zacht aan, als zijde. Moest wel even wennen om niet die glans te hebben. Als je de lak aanbrengt is er wel veel glans en die zie je langzaam verdwijnen als de lak droogt. Het is echt een nude lak, waar ik niet zo heel veel mee heb. Maar bijzonder vind ik 'm wel!
Ook deze lakken hebben een dikke kwast en daardoor makkelijk aan te brengen. Dit is wel Catrice kwailteit lak die ik gewend ben.



Laat je me weten wat jij ervan vind? Denk niet dat ik de nude weer zo snel zal dragen. Morgen volgt een kleur die enorm opvalt uit deze reeks!



9 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****