Swatch Barry M 306 Pale Blue

Ik heb voor het eerst kennis gemaakt met Barry M in Londen. Ongeveer tien jaar geleden heb ik in Londen gewoond voor de stage van mijn opleiding die ik toen deed. Ik heb het daar zo leuk gehad en ben daarna nog vaak teruggekeerd, alleen of met vrienden. Een van de laatste keren kwam ik daar Barry M tegen en zag deze fantastische kleuren. Ik was toen nog niet zo bezig met nagellak als nu maar het heeft altijd wel mijn interesse gehad. En ik mag graag souvenir meenemen om terug te kunnen denken aan een leuke tijd! En dit keer was dit de Pale Blue.


Nu we richting zomer gaan (tenminste..dat mag ik graag geloven) kijk ik steeds meer naar de wat fellere kleuren. In de winter ben ik meer van de donkere kleuren en over het algemeen trekt me dat ook iets meer. Maar deze is verre van Pale, kijk maar mee!



Eerste laag is net niet genoeg, dus we gaan voor de tweede.




Vind de kleur werkelijk prachtig! Het kwastje is wel aan de dunne kant maar wel te doen en de lak is van goede kwaliteit en niet stroperig. Er zit 10 ml in het flesje en voor zover ik op internet kan vinden kost de lak 3,99 euro. Naar mijn mening niet heel erg duur. Wat vinden jullie?



12 reacties:

  1. Mooi kleurtje! Lekker blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, de kleur lijkt zoveel feller op je nagels dan in het flesje! Dat had ik niet verwacht, echt mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kleurtje! (:
    en wat een prachtige nagels heb je trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van dit soort kleurtjes! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje en wat een mooie nagels heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rian07:24

    Ziet er weer gelikt èh perfect gelakt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleur! En je hebt echt mooie nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****