Review Garnier Intensive 7 days

Vandaag heb ik een review voor jullie in petto! En die is van Garnier Intensive 7 days. Ik kon deze lotion in de aanbieding kopen een poosje geleden en wilde jullie graag laten weten wat ik er van vind.


Zelf is het voor mij belangrijk om een goede lotion in huis te hebben. Mijn huid is over het algemeen niet erg droog, behalve mijn benen. Als ik die niet insmeer na het douchen dan krijg ik een stekende jeuk door de droogte en dat voelt verre van prettig! Toen ik dit tegenkwam had ik daar dan ook hoge verwachtingen van.




Ik heb expres die voor de droge huid gekozen maar Garnier heeft er meerdere:

- Smooting bodymilk met cacaoboter voor de donkere huid
- Verzorgende bodymilk met mango-olie voor de droge huid
- Hydraterende bodymilk met Aloe Vera voor de normale huid
- en ik heb de Herstellende bodymilk met Kariteboter voor de zeer droge huid

De huid heeft wat extra's nodig in de winter, vooral ook omdat de lucht droger is. Zelf heb ik wel eens last van droge plekjes in mijn gezicht waar bijna niet tegenaan te smeren is. Herkenbaar? Hopen dat het mooie weer van de afgelopen week gaat doorzetten en we weer mogen genieten van de zon!

Dit product beloofd in principe heel wat, maar is het ook echt zo?

De 7 days kan ik niet goed beoordelen tenzij ik 7 dagen niet zou douchen :-s Geen optie dus.
Maar verder kan ik wel zeggen dat de lotion niet al te dik is, makkelijk smeerbaar en trekt goed in de huid. Natuurlijk moet je een product de tijd geven in te trekken en vind deze daar niet langzamer in dan de andere lotions die ik heb. Hij ruikt heerlijk en heb absoluut geen jeuk meer na het douchen. Geen zichtbaar droge huid, hij voelt zacht aan. Ik heb in de loop der jaren meerder producten tegen die jeuk geprobeerd en moest eigenlijk wel producten uitkiezen die dik en heel vet waren wilde ik mijn droge huid bestrijden.
Al met al, ik ben erg tevreden! Daarbij ook zeggende dat de fles ENORM is en je ook lekker lang mee kunt.

Het product is bij de meeste drogisten verkrijgbaar tussen de 4,95 a 5 euro. Het is duur, maar er zit wel 400 ml in de fles en het is een goede lotion, dus waar voor je geld.





Gebruiken jullie ook iets extra's voor de huid in de winter?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****