Review Andrelon Nachtwonder

Het bestaat al eventjes, de Andrelon Intensive Nachtconditioner. En ik gebruik het nog steeds. Niet heel vaak, maar als ik het dan gebruik ben ik erg weer helemaal weg van! Ongeveer 1 keer paar jaar ga ik naar de kapper, laat ik mijn haar knippen en verven. Naast deze jaarlijkse rib-uit-mijn-lijf knipt mijn moeder mijn haar en knipt de dode puntjes er weer af. Mijn haar is lang, tot op mijn billen. En ik mag het graag goed verzorgen!



Soms heeft je haar net even wat extra's nodig. Ik kan dat merken aan hoe mijn haar zit, hoe erg het pluist,eventuele roos of hoe snel het vet wordt. Weer speelt daarbij een belangrijke rol, stress, welke verzorgingsproducten je gebruikt en ook de kachel in huis. Hoe droger de lucht, hoe eerder ik roos krijg.



Bij droge lucht wordt mijn haar statisch (zo'n hekel aan!) en droog bij de puntjes. Gisteravond voor het slapengaan heb ik deze conditioner in mijn haar gedaan. En wat ruikt het lekker! Het ruikt wel sterk moet ik zeggen. Erg subtiel is het niet.

De conditioner beloofd je haar te voeden en te herstellen tijdens het slapen. En omdat het de hele nacht de tijd heeft om in te trekken krijgt je haar een extra diepe en intensieve verzorging. Je haar zou er weer soepel van worden, er gezond uit zien en een diep schitterende glans krijgen.



Is dit ook zo?
Mijn ervaringen zijn in ieder geval heel positief. Mijn haar wordt niet heel erg snel vet over het algemeen, maar heeft wel die neiging. En dus vind ik het persoonlijk belangrijk dat mijn haar hier niet snel vet van wordt. En dit was absoluut niet het geval!
Ik smeer de helft van mijn haar in met deze witte, zachte, niet al te dikke conditioner en wrijf het er zachtjes in. Zeker niet op de hoofdhuid aanbrengen (dat doe ik met cremespoeling na de shampoo ook niet, omdat je daar vet haar van krijgt en roos!).
Een nadeel en voordeel tegelijk vind ik de geur. De geur is heerlijk! Alleen, zoals ik al eerder aangaf, de geur is enorm sterk.



De volgende ochtend is mijn haar heerlijk zacht, makkelijk doorkambaar en ruikt heerlijk. Als je je haar los houdt ruik je de frisse, schone geur van de conditioner. Ik vind het prettig mijn haar een extra boost te geven en het weer fris en glanzend te zien. En daar hoef je maar weinig voor te doen! Ook tijdens het haarwassen bleef mijn haar zacht en gezien de tijdnood heb ik geen cremespoeling gebruikt. Dankzij Nachtwonder kreeg ik er wel een kam doorheen en bleef mijn haar zacht aanvoelen en gezond eruit zien.

De verpakking bevat 100 ml en dat is best veel. Je kunt er lang  mee gezien je er niet veel van hoeft te gebruiken. Er staat op dat het voor ieder haartype is en is tussen de 4 en 5 euro.
Ik kan het je zeker aanraden!

Gebruik jij ook Nachtconditioner?

PS: Vergeet je actie van Wahira Beauty webshop niet!! 5% korting op al de zo leuk geprijsde artikelen met de code NAILTALK-ACTIE.



12 reacties:

  1. Lijkt me erg fijn!
    Ik gebruik zelf geen nachtconditioner, maar deze wil ik misschien wel eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze nog nooit eerder gezien maar het lijkt me ook wel wat voor mij!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ken het nog niet maar ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Leuke blog heb je, ik volg je via GFC. Zou je hetzelfde willen doen? ♥ xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze ook en ik vind hem zeker fijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een fijn product en mooie verpakking ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het klinkt fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog nooit een nacht conditioner gebruikt, maar deze lijkt me wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeeeii,

    ik gebruikte ook nachtwonden. maar ik vind er geen ene *** aan (:
    mijn haar word er alleen maar sneller vet van, en alles wat op de verpakking staat komt niet terecht... ik heb het wel... maar dat is hoe ik het ervaar :p

    super dat jij het wel okéee vind :)


    xxxx. ik volg je <3 &je blog is leeuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik denk ook dat niet ieder product geschikt is voor iedereen, jammer dat hij jou niet bevalt!

      Verwijderen
  10. mijn haar wordt dus wel snel vet, dus ben altijd terughoudend bij zulke producten

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****