Nailart

Na de donkerbruine Etos lak aangebracht te hebben wilde ik er wat leuks van maken. Hij is zo mooi! Ik had ook een matte topcoat van NYC gekocht en wilde daar eigenlijk ook wel wat mee doen.
Het is uiteindelijk een chique nailart geworden waar ik ook nog wat glitters aan heb toegevoegd.





Was blij met het glimmende en matte resultaat. De matte topcoat gebruik ik niet heel vaak. Ik vind de glans die een lak kan hebben erg mooi en dat maakt het voor mij echt af. Maar in dit geval gaf het een leuke effect!

Wat vinden jullie?



22 reacties:

  1. Wauw, heel mooi! Welke lakjes heb je er verder voor gebruikt? Misschien is het handig om dat er voortaan bij te zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Daar heb je een heel goed punt! Bedankt voor de comment, ik zal voortaan meer info erbij plaatsen!

      Verwijderen
  2. I like it! I like how it looks with the matte. Very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die glitters en dat matte stukje vind ik heel mooi samen! Het geheel ziet er ook heel chique uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was precies mijn bedoeling :-) Dank je wel!

      Verwijderen
  4. Wauw! Strak en knap gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe nailart!

    Groetjes kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi! De glitters aan de achterkant trokken echt mijn aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel chique uit, mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is inderdaad wel erg classy. Ik vind bruinen, zwarten en gouden sowieso gecombineerd erg mooi staan.
    Zou je die matte van NYC aanraden? Met mijn matte was ik niet zo tevreden, namelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan 'm je wel aanraden! Hij is goed. Al denk ik dat je bij elke matte topcoat op gegeven moment de glans weer gaat zien.

      Verwijderen
  10. Echt een leuk effect, zo dat glanzende bruin met die glittertjes en dat matten, zwarte driehoekje op het einde van je nagel! Mooi gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, erg leuk om te horen!

      Verwijderen
  11. Jaa daar mag je zeker blij mee zijn hoor, het resultaat. Het ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor alle leuke reacties!!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****